Opknapperset F9638
 
Meldingen
Alles wissen

Opknapperset F9638

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
541 Bekeken
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
Topic starter  

Beste mensen,

Ongeveer een jaar geleden kocht ik een set F9638, waar wat werk aan zit. Beide bandtweeters zijn defect en de eindversterker van één van de boxen geeft konstant een kortsluiting waardoor de 4A printzekering eruit vliegt. Wegens een gebrek aan tijd ben ik genoodzaakt afscheid te nemen van dit project, dus bied bij deze de set te koop aan. Ze zijn nog compleet en de kasten zijn vrij netjes. Fronten hebben een paar gaatjes, met name langs de zijkant. Ik heb er destijds EUR 150 voor betaald, de gemotiveerde freak kan ze voor hetzelfde bedrag van mij overnemen.

Vriendelijke groeten,

[%sig%]


   
Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
Topic starter  

Niemand interesse?

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Hmmm tja... zonder de bandtweeters vindt ik persoonlijk 150 euro veel te veel.... Zijn die niet repareerbaar?


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
Topic starter  

Joop,

Heb één van de tweeters opengehad, maar het ziet er naar mijn idee en kennis niet reparabel uit. Wellicht iemand die er anders over denkt? Ik zie niet eens een defect, alleen een folietje met wat metaallijntjes, en twee draadjes naar de aansluitingen....

Anders moet ik misschien roepen: doe een bod?

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik kan ze naar alle waarschijnlijkheid wel voor 150 eur weer oke krijgen.
Heb namelijk ooit een set gekocht voor 250 ! ... wat ook nogal wat mankeert.

Misschien een van de kijkers thuis interesse in een goed setje 9638 ?

Een bod van mijn kant zou een setje 6544 kunnen zijn ...

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
Topic starter  

Herman,

Mijn huidige inventaris ziet er ongeveer zo uit:

4x 532

8x 541
6x 544
2x 567

2x 585
2x 586
2x 587

4x 545

Ik zou daarom het liefst willen proberen deze 9638's te verkopen, en wellicht ooit een andere set tegen te komen... Mocht je interesse hebben in deze set, mail me gerust op het bekende adres, we zullen er vast wel uitkomen.

Groeten,

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Thomas,

Al kwijt ??

( heb nog tweeters en versterkers liggen die op een project wachten ... )

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@marantzmakesthingsbetter)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 6
 

Hallo Thomas,
In Den Haag, in de Piet Heinstraat om precies te zijn, zit een winkel met tweedehands electronica. De vriendelijke eigenaar van deze zaak doet zijn electronica weg voor zeer schappelijke prijzen omdat ie over gaat op meubelen. Ik heb er een paartje 587's voor 75 euro gekocht en da's niet duur. Zijn prima in orde. Hij heeft ook 1 exemplaar F9638 staan die prima werkt. Ik denk dat ie heel weinig kost ivm 1 exemplaar. Bovendien zag ik een cd100 staan, alsmede een Sharp both sides linear tracking draaitafel. Je weet wel, een tangentiale draaitafel waarvan je de plaat niet hoeft om te draaien. Er staan ook nog twee sloop 544's. Kan allemaal niet erg duur zijn, dus voor de eerlijke vinder. Kijk maar wie iets met deze info kan.
Vr.gr.
Rick


   
BeantwoordenCiteren
Deel: