Philips 22RH532 set...
 
Meldingen
Alles wissen

Philips 22RH532 set aangeboden

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
510 Bekeken
(@audiofan)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Beste forumleden,

In 1974 kocht ik de beroemde 22RH532 motional feedback speakerset direct van Philips. Sinds de aanschaf enkele jaren geleden van een andere set speakers zijn ze niet meer gebruikt. Toen ik van een buurman op de hoogte werd gebracht van het bestaan van MFB Freaks, heb ik besloten ze hier op dit forum aan te bieden. In de loop van de jaren heb ik enkele keren de elektronica moeten repareren. Nieuwe schakelaars ter vervanging van de ietwat krakkemikkige drukschakelaars, enkele weerstanden, die waren verouderd en daardoor een te hoge waarde hadden gekregen, een paar elektrolitische condensatoren en enkele ouput darlington transistors. De speakers klinken nog al vanouds. Een kast heeft een kleine beschadiging op een hoek aan de achterzijde. Overigens zijn beide nog volkomen gaaf.

De set bestaat uit twee 22RH532 luidsprekers
2 originele netsnoeren
2 originele audiokabels
Originele documentatie
Reparatiedocumentatie en meetgegevens

Elk aannemelijk bod is welkom.

Met vriendelijke groet,

Audiofan


   
Citeren
(@audiofan)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Beste forumleden,

Kennelijk is er niet al te veel belangstelling voor deze aangeboden set luidsprekers. Daarom breng ik ze morgen naar de lokale kringloopwinkel. Heb je eigenlijk toch wel belangstelling en kun je ze morgen afhalen, reageer dan onmiddellijk en doe een bod.

Na zaterdagmorgen 22 oktober 2011 om 10.00 uur is de aangeboden set niet meer beschikbaar.

Vriendelijke groet,

Audiofan


   
BeantwoordenCiteren
(@jubelientje)
New Member
Deelgenomen: 13 jaar geleden
Berichten: 3
 

HO STOP HEB JE ZE NOG
BEN VANDAAG NIEUW HIER EN ZOEK BOXEN


   
BeantwoordenCiteren
Deel: