Philips MFB 545 spe...
 
Meldingen
Alles wissen

Philips MFB 545 speaker

12 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
916 Bekeken
(@kortooms)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Dag mfb liefhebbers,

Ik ben een jongen uit eindhoven en heb al geruime tijd 4 MFB 545 speakers in mijn bezit en wil ze eigenlijk verkopen. Gezien het feit dat mijn nieuwe appartement niet al te groot is moeten ze weg vanwege ruim tegebrek. Graag zou ik van jullie willen weten wat 4 speakers op kunnen brengen. Ze verkeren in perfecte staat, compleet met frontjes en klepjes.

Graag een serieus antwoord zodat ik er iemand blij mee kan maken.

Alvast bedankt.

Rob Kortooms


   
Citeren
(@laurens)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 210
 

zoek maar eens op marktplaats en schrik van de prijzen- je mag jezelf een rijk man noemen.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Ja, die dingen daar geven ze honderden euros voor, gewoon ff mooie fotos maken op marktplaats zetten en niet te snel verkopen.

btw.. 4 stuks 545 in een flatje... heb jij een hinderwetvergunning...? 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@kortooms)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

OkΓ© had ik niet verwacht. Toch beankt voor de tip, maar aan hoeveel euro zou ik moeten denken per speaker in goede staat.

Groeten rob


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Dat is bij dit soort dingen moeilijk te zeggen, maar de 545 levert doorgaans honderden euros op per set. Zoals ik al zei, mooie foto's maken en niet te vlug verkopen. Ik denk minimaal 500 voor een set als ze echt helemaal intact zijn en goed werken.


   
BeantwoordenCiteren
 Noel
(@noel)
Active Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 10
 

Hoi, ik heb net zelf een set 545's aangeschaft... en in goede staat (buiten het feit dat er bij een speaker een probleempje met het MFB is, maar dat kan worden opgelost... tsja, wel extra kosten) ik heb zelf €600,- voor het set betaald... en ik zal eerlijk zijn; als ik nu het geld had kocht ik die vier stuks zo van je over voor bijvoorbeeld €1500,- maar helaas het kan er momenteel niet af!!!

Groetjes, NoΓ«l


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Schijnen ooit 4000 gulden per stuk te zijn geweest die mfb545!?! Zo dat was prijzig ooit joh! Ik wistr niet eens dat Philips zulke dure dingen maakten, dan was de 800 series toch maar goedkoop...


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

Hallo mede-Eindhovenaar!

Ik kan je aanraden om ze liever op eBay te koop aante bieden. En dan 2 keer per setje van 2 stuks.

Alle 4 tegelijk verkopen is moeilijk. En marktplaats is een ballensite, zeker als het om de betrouwbaarheid van de bieders / kopers gaat.

Ik heb redelijk wat eBay ervaring en 100% goede feedback. In ruil voor een weekje testen en luisteren wil ik wel helpen. Weet je zeker dat de speakers 100% goed zijn? Dat komt namelijk vrij zelden voor...

Joop


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

de kans op een goede prijs lijkt mij ook groter als je ze per twee verkoopt.

En inderdaad heel belangrijk (vind ik zelf erg fijn), zijn zo veel mogelijk goede foto's, ook detailfoto's zijn belangrijk.

Eerlijk en duidelijk vertellen wat er eventueel op aan te merken is, getuigd ook van een betrouwbare verkoper lijkt mij en dat komt je alleen maar ten goede.

Het kan ook nog helpen als je eventuele verzendkosten naar diverse windstreken ook kan vermelden, dan weten de aspirant kopers ook waar ze op dat vlak rekening moeten houden.

Het aanbod van Joop lijkt mij erg waardevol, en twee weten er meer dan een.
veel succes met de verkoop!


   
BeantwoordenCiteren
(@kortooms)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Heel erg bedankt voor de tips ik zal er zeker rekening mee gaan houden.


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

@pe1dna wrote:

... Weet je zeker dat de speakers 100% goed zijn? Dat komt namelijk vrij zelden voor...

Joop

Ik zie dat je de spullen getest hebt. Advertentie is blijkbaar aangepast

Te koop: 4 stuks MFB 545 speakers.

Verkeren in zeer goede staat, compleet met bekabeling, klepjes en stofroosters.

Speaker 1: Speaker + geluid 100% in orde. Scharnier van het klepje en stoefdoek perfect.
Speaker 2: Speaker + geluid 100% in orde. Scharnier van het klepje afgebroken maar stoefdoek perfect.
Speaker 3: Eindtrap versterker kapot waardoor de middentonen speaker niet functioneerd. Klepje afgebroken.
Speaker 4: Eindtrap versterker kapot waardoor de middentonen speaker niet functioneerd. Middentonen speaker vervangen. Klepje afgebroken.

Graag alleen serieus reageren, ben bewust van de waarde die ze hebben

Nu is 1000 euro voor deze 4 speakers m.i. toch echt te veel. Je kunt beter de eerste 2 goede speakers los verkopen. En vervolgens de laatste 2 (laten) repareren en alsnog als goede speakers verkopen, of als knutselbox verkopen, wat je wilt.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

mwa, staat zijn tel nummer bij, en omlaag kun je altijd nog πŸ˜‰

Ik vind het wel slim, zo voorkom je allerlei "bieders" en de echte geinteresseerden bellen wel.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: