te koop: 22 RH 431
 
Meldingen
Alles wissen

te koop: 22 RH 431

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
534 Bekeken
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Zie ook dit topic.

Leuk idee en op zich een prima speaker maar in het kader van "het wordt te vol" wil ik ze met plezier verkopen aan een liefhebber van passief.

Het is een vrij apart model, heeft niet in de folder gestaan in NL.

De bezetting is 1*AD8066/W en 2*AD0160/T waarvan eentje bovenop en eentje voor. Als filter zit er enkel een condensator in, en een draadgewonden potmeter achterop waarmee je de hoge tonen meer naar boven of naar voor kunt regelen. De box is volledig uit zware kunststof gegoten.

Ze mogen weg voor 20 euro (niet minder want dat heb ik er ook voor gegeven) Γ³f een metalen onderklepje van een 9638 (heb een box die dat ding mist helaas)


   
Citeren
(@mctommi)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 286
 

Weet je zeker dat het een set 22RH431 is ??? Ik heb ook zo'n set, die heet 66RH431. Gekocht met de 66RH837 combi van platenspeler met receiver.

Is wel iets aparts hoor; het klinkt helemaal niet slecht voor een bonk plastic !
Ik heb begrepen dat deze speakers een variant zijn van de 22RH423, met een extra tweeter aan de bovenkant.
Ik was onder de indruk van het mooie geluid van deze set.

Groeten,
Tom.

P.S. Het grappige van de 66RH837 is dat "indrukwekkende" zogenaamd digitale schema aan de bovenkant, maak je het open, dan zie je er 18 of 19 6V fietslampjes onder zitten.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Zal nog effe kijken of je gelijk hebt πŸ˜‰

Nope.. het is 22 RH 431 πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: