te koop dss 930 + c...
 
Meldingen
Alles wissen

te koop dss 930 + controller + tuner

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
449 Bekeken
(@dennis-hartjes)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1
Topic starter  

wie heeft intresse in deze set niet veel gebruikt of wie kan mij vertellen wat ongeveer deze speakers nog waard zijn vr gr dennis


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Hier geldt in principe "wat een gek ervoor geeft". Economisch gezien is het spul volledig afgeschreven maar voor echte liefhebbers is zo'n setje tussen de 500 en 1000 Euro waard. De prijzen variΓ«ren nogal...

Als je zoiets thuis hebt staan en stel dat er ingebroken wordt (wat je niet mag hopen) dan mag je je gelukkig prijzen als je € 100,- van de verzekeringsmaatschappij krijgt uitgekeerd. Zo is het ook met oude autoΒ΄s. Ik vind het een slechte zaak dat men dergelijke praktijken erop nahoudt, maar ja het is nu eenmaal niet anders. Voor antiek, schilderijen, sieraden e.d. gelden vreemd genoeg hele andere regels.

Ik ben zelf op zoek naar nog een setje DSS930SE omdat die mijns inziens beter klinken. Ik wens je succes met de verkoop.

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@dennis hartjes wrote:

wie heeft intresse in deze set niet veel gebruikt of wie kan mij vertellen wat ongeveer deze speakers nog waard zijn vr gr dennis

hoi,
een foto misschien, alles nog in goede staat?
stuur me een pm


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Cyberjan wat moet je met 20 DSS-en 5 DSC's? 😯

Dan had ik toch gelijk hΓ¨ jij stiekeme millionair met je nieuwe villa in het Gooi. πŸ˜†

P.S.: had ik toch maar 100 elco's bij Vishay besteld... Ik zie de bui al hangen. πŸ˜•

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: