Te koop: FB821 met ...
 
Meldingen
Alles wissen

Te koop: FB821 met gerefoamde woofers

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
478 Bekeken
 Harm
(@harm)
Active Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Hallo allemaal,

Wie heeft er interesse in een set in perfecte staat verkerende pas gerefoamde FB821 luidsprekers met originele steunen? Ik wilde ze wegdoen ivm ruimtegebrek. De kasten zijn in uitmuntende staat zonder gebruikersporen maar zag na een klein onderzoek dat ik ze niet kon verkopen ivm dunne foamranden. Dus heb ik ze eerst opgeknapt en nu staan ze te koop. Op marktplaats zijn foto´s te vinden onder de volgende link:

http://audio-video.marktplaats.nl/luidsprekers/71017750-philips-fb821.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1

Mocht je meer foto´s willen is dat geen probleem. Van hele refoamproces zijn foto´s gemaakt die ik graag wil delen. Fb821´s in deze staat kom je zelden tegen!

MvG, Harm
06-44-830-423


   
Citeren
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 282
 

Hallo Harm,

Ik heb zelf de FB825's en ik moet die nog refoamen. Wil je misschien de foto's van het refoamen van jou speakers ter lering posten of naar mijn e-mail sturen? e-mail adres: wro@xs4all.nl. In ieder geval succes met de verkoop.


   
BeantwoordenCiteren
 Harm
(@harm)
Active Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 7

   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Goedmiddag Harm,

Aangezien het refoamen erg interessant is voor de medefreaks zou ik ze graag op de website willen plaatsen.

Zou je ze ook naar info@mfbfreaks.nl willen sturen?

Alvast bedankt,

André Overweel


   
BeantwoordenCiteren
Deel: