Te koop: Philips Ma...
 
Meldingen
Alles wissen

Te koop: Philips Matchline Subwoofer type 22AV1992

10 Berichten
8 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
616 Bekeken
(@leo-jacobs)
New Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1
Topic starter  

Te koop: Philips Matchline Subwoofer type 22AV1992
2x 8 inch speakers, 75W, 8 Ohm
€ 100
ljtjacobs@planet.nl
024-6633333


   
Citeren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
 

Heb zo'n zelfde subwoofer(niet actief)eens op een rommelmarkt gekocht voor 5 eurries.Ook in zeer goede staat,onbeschadigde kast en doek en onbeschadigde goed werkende drivers.Om eerlijk te zijn vind ik dan 100 euro wel veel geld.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Op verzoek een paar foto's van de subwoofer:


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Volgens mij komt deze uit een set met pyramide speakers , toch ?


   
BeantwoordenCiteren
(@christiaandenhertog)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 266
 

volgens mij ook ja, er stond pas een set op mp


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
 

Heb de philipsboeken erbij gepakt en er horen inderdaad 2 pyramide boxjes bij.Maar dan nog vind ik het persoonlijk een hoge prijs.De set dateert uit 1987.En klinkt ook nog wel goed.Je kunt ook andere speakers op het hoogdoorlaat filter aansluiten zoals wat ik wel deed een stel FB563's met dezelfde woofers erin.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Kwestie van de wet van vraag en aanbod. Werkelijke waarde is vaak niet belangrijk bij oude spullen maar of er een stel freaks naar op zoek zijn. En als iemand die box graag wil kan die altijd gaan onderhandelen, 5 euro is natuurlijk weggegeven voor zoiets, ik zou 50 een redelijke prijs vinden. Maar ik heb de tent al vol hier πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

@zoonpanda wrote:

Heb zo'n zelfde subwoofer(niet actief)eens op een rommelmarkt gekocht voor 5 eurries.Ook in zeer goede staat,onbeschadigde kast en doek en onbeschadigde goed werkende drivers.Om eerlijk te zijn vind ik dan 100 euro wel veel geld.

Jij kunt het ding dan wel op een rommelmarkt voor 5 euro gevonden hebben, maar m.i. is dat duidelijk niet indicatief voor de werkelijke waarde.

Ik heb laatst een HP rekenmachientje uit 1988 gekocht op een rommelmarkt voor 10 euro. Wat denk je dat de werkelijke waarde is?

Kortom, zinloze opmerking.


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
 

Ik gaf gewoon mijn mening en dat mag toch wel PE1DNA?De werkelijke waarde krijg je er toch niet voor.Zoals eerder beschreven is het wat de mensen er voor geeft en er voor over heeft.En als die persoon er 100euro voor krijgt is dat alleen maar mooi.Ik zei gewoon wat ikzelf ervan dacht.En of dat zinloos is??Dan is dat verhaaltje over die HP rekenmachine dat ook mijns inziens.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Het lijkt me supergaaf om eens "Rain" van Madonna (CD "Erotica" track 10) op die kast te horen. Er zitten lekkere oorverdovende extreem lage bassen in dat liedje! Zullen de buren wel heel erg blij mee zijn... 😈

Op de DSS met 320 Watt basreserve is dat al totaal idioot maar wel ruig!

Leuk stukje nostalgie trouwens. Succes met de verkoop...

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: