TK/TR. Philips Matc...
 
Meldingen
Alles wissen

TK/TR. Philips Matchline V6820 TV

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
476 Bekeken
(@roosmcd)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 20
Topic starter  

Philips Matchline V6820 TV

65 (?) cm TV met ingebouwde tuner in matchline design (zilver met glasplaat voor beeldscherm). Ik heb ook nog ergens een matchline afstandsbediening liggen die erbij past (iets voor meerdere apparaten met lcd-scherm erin, vrij lomp ding). De TV is defect, IIRC was het iets met de hoogspanning en hoorde je hem overslaan als hij aan staat.

Te koop of te ruil tegen elk aannemelijk bod, andere (defecte) Philips (meet)apparatuur of chocolade pepernoten. Ophalen/brengen is mogelijk in Eindhoven, Breda en eventueel ook nog wel in Den Haag (of ergens op een route hiertussen).

*edit: er zit een condensator in die kapot is. 3n9, 1500v staat erop. Als je hem aanzet, zie je vonkjes in dat ding overslaan.

Ik heb hem even vervangen door een ander exemplaar (die misschien net buiten de 5% tolerantie valt danwel) en er is weer beeld. Een beetje zwak en het geluid kraakt links wat.

*edit2: Na nog een nieuwe condensator erin te hebben gezet, heb ik de helderheid op de knoppen aan de voorkant maar van de laagste stand afgezet.....


   
Citeren
Deel: