wie heeft er intere...
 
Meldingen
Alles wissen

wie heeft er interesse aan een dcc 900 of DD 82(Marantz)

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
468 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

hoi, mOvieman heeft voor mij 2 aparaten ๐Ÿ˜ฏ ๐Ÿ˜† nagekeken,waar nodig gerepareerd, gesoldeerd enz.enz. aan het einde toen die dus helemaal uitmekaar lagen schoongemaakt met zijn ajax spul, en weer in mekaar gezet,van binnen en buiten in nieuwstaat, dus niet beschadigt of zo . ๐Ÿ˜ฎ
ik ken mOvieman nu een beetje en als HIJ iets in zijn vingers gehad heeft, dan is dat wat ik geschreven heb waar. ๐Ÿ˜› Hij brengt het in nieuwstaat
Is moeilijk alle aparaten tegelijk te laten lopen, daarom dus dit bericht.
MOvieman ยดs vreugde is nu al groot om de (Marantz) dd92 "na tekijken"
die eigenlijk in zeer goede toestand is, maar ik heb zoveel vertrouwen dat hij dat ding na kan kijken,
nog heb ik em niet thuis, staat bij mijn vrouw der dochter, die in engeland woont en met de kerst komt en dan laat ik ook een foto zien(als er interesse aan is. ๐Ÿ˜€
Dus als er iemand interesse heeft een mail sturen


   
Citeren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Die Marantz DD-92 is echt het neusje van de zalm. En ja ik kan niet wachten totdat ik hem in handen krijg voor een grote beurt...

Ik denk als zo'n ding in nieuwstaat verkeert dat-ie zeker โ‚ฌ 500,- waard is. Ik bedoel alleen al de DAC7 en de 18-bits A/D omzetter die hij aan boord heeft, zijn goud waard voor een echte audiofiel. De reden waarom ik mijn DD-82 NOOIT zal verkopen moge jullie allemaal duidelijk zijn...

P.S.: zou natuurlijk wel leuk zijn als je er twee vette champagne-kleurige monoblocks van Marantz bij zou hebben... Dan ben je in principe klaar.

Groetjes. ๐Ÿ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: