wie heeft interesse...
 
Meldingen
Alles wissen

wie heeft interesse: set DSS 930 SE ! en DSC 950 te koop.

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
739 Bekeken
(@jjhgk)
Active Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Het gaat pijn doen πŸ˜₯ , maar voor een goed bod mogen ze weg.
(het is een sentimentele kwestie want de apparatuur heb ik gekocht toen ik voor Philips Audio werkte, de handtekening van mijn toenmalige baas staat achterop de boxen en de verantwoordelijke product manager
Geert Christiaans ken ik van die tijd).
De boxen zijn in prima staat (van de buitenkant niet gloednieuw maar ook geen beschadigingen)
Ik heb de originele snoeren voor de boxen en ook nog in zeer goede staat de manuals van beide apparaten.
Ze hebben al die jaren weinig gespeeld want ze stonden op de 2- e verdieping en niet in de woonkamer. Ik heb nu Electrostaten gekocht (voor weinig geld, maar niet echt betere speakers). Alleen voor de sentimentele redenen houden is geen goed idee, want ik gebruik de andere boxen nu. De boxen zijn inclusief de originele stands!


   
Citeren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@jjhgk wrote:

Het gaat pijn doen πŸ˜₯ , maar voor een goed bod mogen ze weg.
(het is een sentimentele kwestie want de apparatuur heb ik gekocht toen ik voor Philips Audio werkte, de handtekening van mijn toenmalige baas staat achterop de boxen en de verantwoordelijke product manager
Geert Christiaans ken ik van die tijd).
De boxen zijn in prima staat (van de buitenkant niet gloednieuw maar ook geen beschadigingen)
Ik heb de originele snoeren voor de boxen en ook nog in zeer goede staat de manuals van beide apparaten.
Ze hebben al die jaren weinig gespeeld want ze stonden op de 2- e verdieping en niet in de woonkamer. Ik heb nu Electrostaten gekocht (voor weinig geld, maar niet echt betere speakers). Alleen voor de sentimentele redenen houden is geen goed idee, want ik gebruik de andere boxen nu. De boxen zijn inclusief de originele stands!

Hoi,
Heb je de DSS930SE's nog te koop? Wat vraag je ervoor, als ik vragen mag?
(zijn dit dezelfde als in de advertentie op hifi.nl?)
Gr,
Peter


   
BeantwoordenCiteren
(@jjhgk)
Active Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 19
Topic starter  

Ja het zijn dezelfde en ik heb ze nog. De gehele set mag weg voor 800 euro.
groet, Gerard.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: