wie kan mij helpen:...
 
Meldingen
Alles wissen

wie kan mij helpen: tandwiel CD951

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
605 Bekeken
(@willem)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 100
Topic starter  

wie o wie kan mij helpen aan het tandwieltje (oranje) van de lade van een CD951.
ik wil graag een nieuwe, ben bang dat een gebruikte ook snel problemen zal geven!

alvast bedankt!

PS, Herman heeft ze niet meer.
ik heb inmiddels een aanbieding uit het zuiden van het land, deze winkel vraagt 52,00 incl verzendkosten en dat vind ik erg duur voor een stukje plastic!

dus wie o wie!!!!!


   
Citeren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830

   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@willem wrote:

wie o wie kan mij helpen aan het tandwieltje (oranje) van de lade van een CD951.
ik wil graag een nieuwe, ben bang dat een gebruikte ook snel problemen zal geven!

alvast bedankt!

PS, Herman heeft ze niet meer.
ik heb inmiddels een aanbieding uit het zuiden van het land, deze winkel vraagt 52,00 incl verzendkosten en dat vind ik erg duur voor een stukje plastic!

dus wie o wie!!!!!

hoi willem ik heb er nog een die ik kan verkopen, (dan heb ik er nog een voor mezelf) heb ik uit china laten komen, meerdere genomen daardoor 13 euro incl.versturen,maar als ik het nu naar jou opstuur dan wordt het ook weer duur, maar zeg het maar.


   
BeantwoordenCiteren
(@willem)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 100
Topic starter  

probleem opgelost!

bedankt cyberJan!


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@willem wrote:

probleem opgelost!

bedankt cyberJan!

Graag gedaan en ik heb 10 tandwieltjes besteld in USA in oranje en 2 "in wit" voor Marantz CD-52 , 50 , 60, 62 , 80...... ).PHILIPS CD-480 CD-482 CD-500 CD-502 CD-614 CD-630 CD-850 CD-850mkII.
zijn onderweg dus als er nog liefhebbers zijn, ik doe ze weg voor de prijs die ik er voor betaald heb nml 13,50 dus met verzenden kost het zo per tandwieltje 14,50- 15,00 euro, die witte zijn 2,50 duurder en bij alle is ook een rubberen ring erbij(ook om de lade te openen?)

Denk dat ze er zijn in een dag of 10.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: