Zelfbouw-544's op M...
 
Meldingen
Alles wissen

Zelfbouw-544's op MP

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
552 Bekeken
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Een stukje huisvlijt te koop.

Mocht de verkoper meelezen: ik zou de titel van de advertentie aanpassen, het is niet duidelijk dat het om MFB gaat en een foto van de achterzijde was ook niet slecht πŸ˜‰


   
Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Het lijkt wel of er een 532 woofer inzit. De tweeter lijkt ook wat op een ad16xx type zoals in de 532. Een compositie van 532 en 544 ?

Je zou ze wel lekker ondiep kunnen houden als je het originele kastvolume gebruikt !

Misschien staat daarom (532+544) de achterkant er niet op. Wel aardig gelukt verder, nu is het wachten op iemand die gewoon twee 544's per pilaar in elkaar gesleuteld heeft. πŸ’‘


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

De 532 woofer heeft een bredere rand. Dit is een 8066 en geen 8065.

Heb je het rooie lampie gezien onder de woofer? Originele plek! Als ik de opstelling van de luidsprekers zie (woofer een stuk van de vloer, dempers eronder) heeft iemand nagedacht.

De AD0210 zou je kunnen vervangen door een 0211 en de woofers op een verantwoorde wijze zwart kleuren, dan ziet het er best gelikt uit.


   
BeantwoordenCiteren
(@laurens)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 210
 

hij wil er 85 euro voor hebben... dus, wie grijpt de kans?


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
Topic starter  

Ik heb eerst 75 euro zien staan en nu bieden.


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik denk dat de echte freaks niet gaan zitten bieden maar dit slechts als inspiratiebron gebruiken en zelf plannen gaan maken. Zo van : dat is mooi, maar dat kan ik beterrrr πŸ˜€


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Met deze materialen kun je goed twee pilaren bouwen met elk twee woofers, tweeters en midds :

http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/19997762.htm l"> http://koopjes.marktplaats.nl/audio_tv_en_video/luidsprekers/19997762.html


   
BeantwoordenCiteren
Deel: