Meldingen
Alles wissen

dss 920 fout

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
936 Bekeken
(@flukybrain)
New Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

als nieuweling weet ik niet of ik hier goed gepost heb ,maar heb een probleem met aanzetten van m'n dss 920"s. πŸ™„

ik heb alleen een afstandsbediening ervan ,dus geen controller (dsc950) en geen afsluitpluggen(75 ohm)

iemand een idee wat ik nog kan proberen om ze van standby af te halen?

b.v.d. voor elke info

m.v.g. fluky.


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

Het kan zijn dat de ingangsbussen los in de soldeer staan en dan komt het digitale signaal niet door en reageert de box nergens op.

even aangenomen dat dit toch wel goed is, zou de box moeten inschakelen als je al signaal aanbied en dan de netschakelaar achterop uit/aan doet.
je kan rechtstreeks van een digitale bron (bv CD speler) naar de box, je hebt de controller niet echt nodig om er geluid uit te krijgen.
De ontbrekende afsluitplug moet voor deze opzet niet uitmaken, die zorgt er alleen voor dat de commando's niet blijven rond gaan.
De DSS boxen moeten even opnieuw opstarten als je bv een DSC950 controller ertussen zet, of omgaat van de DSC naar directe aankoppeling.
Bij het opstarten wordt gecheckt of er een DSC950 in de lijn zit, heeft te maken met aannemen van commando's.
Wissel je zonder uit/aan te doen reageren ze daarna niet of slecht.

succes, en ik ben wel benieuwd welke DSS box je nu werkelijk hebt want een 920 zal het niet zijn πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@flukybrain)
New Member
Deelgenomen: 12 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

gelukt!

wat een geluidje.....

ik had ze gekocht bij een 2ehands zaakje,maar daar wisten ze denk ik ook niet wat ze er mee moesten....gelukkig πŸ˜€

bedankt voor info remi,ik doe deze boxen nooit meer weg!!


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

πŸ˜€ graag gedaan hoor! mooi dat ze het weer doen


   
BeantwoordenCiteren
Deel: