Meldingen
Alles wissen

Nog iemand twee dss 930 nodig?

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
487 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

Hoi, bij hoest ebay hoest germany staan er twee in de veiling,
je moet in elk geval meer bieden als 100, waarom? anders zijn ze voor mij 8)
PS. alsof ik er nog niet genoeg heb, ik wacht tot er iemand drie stuks aanbied, dan is mijn aantal ook weer even. πŸ’‘
Ik moet spullen weg doen het wordt teveel. dus als er iemand is die wat vind in mijn lijst?
PM!


   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Hoest zitten der hoest ook de RT8 hoest P tweeters in hoest want die hoest hoest heb ik namelijk kuch.

He.. het wordt winter, ik word verkouden...


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Ik zoek nog een paar DSS930SE dan gaan de DSS930 in de verkoop... En ja die zijn echt in NIEUWSTAAT zowel optisch als ook technisch.

P.S.: ik heb al bijna alles dubbel uit de 900 serie, wordt tijd voor een vlooienmarkt hierzo... De lijst (lees: toren) wordt als maar langer (lees: hoger). Vanaf hoeveel meter beginnen de apparaten in mekaar te zaken (van het onderlinge gewicht) ❓ 😈

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Dat setje gaat misschien nog wel boven de 400 opleveren denk ik.

@ebay wrote:

Geeignet zum Anschluss an digitale Signalquellen (Coax, nicht optisch) wie z.B.:

- Sony/Philips Digital Interface (S/P-DIF) Ausgang von der Soundkarte am PC

Heeft iemand dit al eens voor elkaar gekregen ? Heb het ooit geprobeerd maar werkte bij mij van geen kanten...


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Herman dat klopt wat je zegt... Althans... o.a. Creative en Soundmax (onboard) geluidskaarten klooien met het digitale signaal en daardoor is het niet (meer) S/PDIF compatible. Ik heb zelf een FATSOENLIJKE erin zitten van Terratec en die werkt wel zoals het moet, m.a.w. er wordt NIET aan een digitaal audio signaal gesleuteld, met dien verstande dat het copybit kan worden verwijderd, genegeerd, toegevoegd, wat je wil... zonder dat het oorspronkelijk signaal wordt aangetast, sterker nog, via de DIG IN/OUT kun je het volume niet regelen (alleen via een omweg), net zoiets als bij DCC, er wordt vanuit gegaan dat digitaal namelijk altijd goed is (helaas niets is minder waar tegenwoordig).

Is jouw vraag zo voldoende beantwoord?

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Heh.. digitaal is wel goed, maar de artiesten die zelf hun cd opnemen hebben de ballen verstand van geluidsopname, of ze willen gewoon dat hun cd als een 8-bit covoxje klinkt πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

@m0vieman wrote:

Herman dat klopt wat je zegt... Althans... o.a. Creative en Soundmax (onboard) geluidskaarten klooien met het digitale signaal en daardoor is het niet (meer) S/PDIF compatible.

Daar zou het dan best aan kunnen liggen, heb een creative ( wel wat duurdere, losse kaart )


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Ik heb toen de Pentium II - 450MHz net op de markt was een Creative Soundblaster Full Live! gehad. Je weet wel een aparte analoge en digitale kaart. Toen was het spul nog degelijk maar wat ze thans allemaal voor troep produceren... Laat maar zitten. De simpele en vooral goedkope Terratec die er nu in zit is volledig soundblaster compatible maar heeft vele voordelen t.o.v. Creative (zie boven). Wat duur is hoeft niet altijd goed te zijn hè...

Overigens de 19" Philips Brilliance Pro (109MP) CRT-monitor uit de tijd is nog steeds perfect. Toch een goede investering gedaan van rond de FL 2.500,- destijds. Zo maakt Philips de monitoren tegenwoordig niet meer. Maar ja, dat weten we inmiddels wel zo'n beetje dat het bewuste bedrijf gedoemd is om op korte termijn de deuren te gaan sluiten...

Plextor, de Belgische firma die ooit de allerbeste branders maakte, is momenteel idem dito verkeerd bezig. Je hoort niks anders als klachten... En zo zijn er wel meer bedrijven die het een beetje te hoog in de bol hebben gekregen en vervolgens overstapten op de "quantity over quality" economie.

Ik heb thans een Brother laserprinter in mijn bezit. Mijn broer heeft een Canon trouwens (ik twijfelde tussen beiden). Geloof me ik wil NOOIT meer waardeloze troep van Epson (oplichterij met inktpatronen) en HP (waardeloze service).

Sorry beetje off topic, wat ik alleen maar duidelijk wilde maken is dat de "grooten der aarde" wel eens vaker de fout in gaan en dat je tegenwoordig beter kunt kiezen voor de wat minder bekende maar wel gerenomeerde merken. Ieder het zijne hè...

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Deel: