DVD 963SA bedienen ...
 
Meldingen
Alles wissen

DVD 963SA bedienen met de AB van een CD speler?

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
771 Bekeken
 flip
(@flip)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Ik denk er over om een DVD 963SA, een 962SA of een SACD 1000 van marktplaats te plukken.
Het zou dan fijn zijn als ik deze met mijn systeem-afstandsbediening kan sturen.

RC5 aansluitbussen zou nog mooier zijn, maar die gebruikt alleen Marantz nog.
Wie weet dit of kan het even proberen?

Bvd,
Flip


   
Citeren
(@hobbit13)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 27
 

Helaas: Nee & Nee,

de AB codes zijn heel anders (zelfs de functies, de 963SA is een DVD speler, dus met play/pause op een knop)

en er zit geen control aansluiting op.

Verder: koop geen SACD 1000 voor andere dan decoratieve doeleinden. Die dingen waren EXTREEM (en ECHT EXTREEM) onbetrouwbaar!!!!!!!!!!!!!

(volgens de verhalen klonken ze fantastisch, ik ben nooit een werkende tegen gekomen)

De 962SA ken ik niet, bestaat die????

De 963SA is extreem onbetrouwbaar, dus ook niet erg handig, klinkt wel goed, en voor de 50 eu die ze op marktplaats doen wel OK. Koop wel een gemodificeerde, de originele klonk erg kil. Verder is de digitale uitgang volledig ruk, en leest ie heel veel CDtjes niet, moet je het laatje altijd helpen bij open en dicht, mag je er niets op zetten omdat dan het laatje helemaal niet meer beweegd (hij zakt dan in...) Verder is ie hopeloos traag (laden van een audio cd kost bijna een minuut, als het al in een keer lukt....)

Kort door de bocht, het signaaldeel (digitaal, analoog en video) is fantastisch, de rest absoluut klote.


   
BeantwoordenCiteren
 flip
(@flip)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 7
Topic starter  

Was het hele apparaat inmiddels vergeten!
Dus maar goed dat ik er geen aangeschaft heb.
Valt me tegen dat die ab codes niet meer werken, ze zitten toch nog steeds op de ab's van tv's?
In elk geval bedankt voor je antwoord.


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

Heb hier twee 963 staan deze zijn gemod, omdat de dvd gedeelte niet meer werkt.
De dvd drives waren na een jaar al niet meer verkrijgbaar.
Cd's leest de speler direct alsook mp3 klinkt als een klok.

Maar om er één van Mp af te halen voor alleen de a.b. is ruk.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: