Nieuwe loot aan de ...
 
Meldingen
Alles wissen

Nieuwe loot aan de 800 serie: DCC850 !

41 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,205 Bekeken
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

die dame op de achtergrond heb ik zelf gemaakt 17 jaar geleden

je bent ouder dan ik dacht dan πŸ˜€ πŸ˜€ . hoe heb je nog vrije tijd over als je ook nog 4 honden hebt .

ik zag onlangs pas de oproep van piet van het museum , terwijl ik er 4 km vanaf woon πŸ™ πŸ™ .

en ik haal er al mensen uit , piet ( ofwel vader van de mfb ), en volgens mij ook philipe , zapper , cyberjan , en ik herken mensen die ik wel ken van gezicht maar niet via de hobby maar van zien in de dagelijkse gang van zaken .

mattie


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Toch interressant om te lezen dat er toch nog een aantal DCC 850's zijn gemaakt en in verschillende uitvoeringen, er is nog hoop πŸ˜€

Mattie, ik ben de 3e van rechts, naast zapper

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

ja joop dat weet ik πŸ˜‰

geinig was dat die dag.. is dat museum al verhuisd eigenlijk??


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Ja Jeroen, dat was zeker een leuke en gezellige dag πŸ˜€ Ik weet niet of het museum al verhuisd is.

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

ik hoorde dat iemand nog zocht naar het museum gisteren , en hij wist ook niet waar het zat , dus of het nou verhuisd is ....

overigens zie ik de diegene die hier 2e van links staat wel vaker in de stad en ik dacht ook in son . is dit ook een forumbekende ?


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Ha, ha Mattie dat lijkt mij heel sterk want de 2e van links is mijn vader πŸ˜€
Hij is ook altijd mee naar de meetings. Hij vind de hobby van zijn zoon heel mooi maar hij is zelf geen verzamelaar.

Sinds de laatste meeting is hij toch heel erg gecharmeerd van de MFB's πŸ˜€
Binnenkort gaan we een surround opstelling maken bij hem in de woonkamer met de FR 980 die een pre-out heeft voor surround dus ideaal voor MFB.
Wordt een opstelling van: front: 2 x 587 rear: 2 x 585 center: 2 x 585 subwoofer 2 x 586 πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
Volgens mij gaat dat vast wel leuk klinken. Het is alleen jammer dat ik de a.b. van de FR 980 niet heb.

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

hallo

joop , ik zie jouw vader dan vaker met rolstoelers bezig , en ook op de zaterdag van mijn post op het station in eindhoven . kan het zijn dat hij henk heet ? ( heb ik ooit opgevangen maar ik weet niet of dat klopt )

overigens werkt de fr980 ook met een 900 serie ab , zeker de belangrijke functies werken dan wel .
heb je de 587 en 585 toevallig dit weekend gescoord ? want er ging een set 587 aan mijn neus voorbij die 1 woofer miste en zo dicht in de buurt is vrij zeldzaam . want de 587 als set is te zwaar om te versturen >30kg .

groet mattie


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Nee, mijn vader kan het echt niet zijn, geen link met rolstoelers, ook niet met Henk want hij heet Eit en ook niet echt met het station in Eindhoven.

De serie MFB's heb ik al een tijd, die heb ik dit weekend helaas niet gescoord. De mijne zijn nog niet helemaal in orde maar waarschijnlijk binnenkort πŸ˜‰

Dat zou wel mooi zijn als de 900 serie a.b. werkt want pa heeft een 900 set πŸ˜€

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

ik kan het slecht zien op de foto , dus miss iemand die erop lijkt dan .

900 serie ab werkt op philips tv's en meer apparaten uit de philips lijn zelfs apparaten die nu nog gemaakt worden .

ze werden in 2001 verschroot door philips en heb er toen een stel "geleend" uit de schrotbak op mijn exwerk . nu zijn ze wel op , daar ze ook op veel app werken en waren nieuw . ze gingen wel vlug weg toen want de 900 serie is tot 95 verkocht en toen was 10 jaar normaal voor onderdelen . ik heb ook tuners uit philips vcr's gezien uit 1984 die werden pas in 2006 weggegooid door philips . ik heb een laatje vol met on4678 fets uit 1992 waar ik niks van kon vinden kwa data , en zijn uit een tv ofzo of custommade voor een apparaat .


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Hoi Mattie,

Ja, hij zal wel een dubbelganger hebben πŸ˜† Je hoort wel vaker dat er splinternieuwe spullen weggegooid worden helaas maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben denk ik.

Joop


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

De DAT850 vind je tegenwoordig tussen het wasgoed:

http://link.marktplaats.nl/293086733


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 3
Deel: