Set ver compleet, o...
 
Meldingen
Alles wissen

Set ver compleet, oude 800&900 series met foto

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
758 Bekeken
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
Topic starter  

Dus bij deze de set: FA960MK2 (total revised), FT880, DAC960 (total revised) en sinds vandaag weer een CDD882 naast mijn CD880 Eringa (staat nog niet op foto).

Mocht er nog iemand een CD880 of CDD882 in zeer gave staat hebben en willen verkopen , die kunnen altijd contact met me opnemen, zoek vanaf volgende maand weer mooie exemplaren voor opbouw andere set met andere dac en FA960 / F890 etc.


   
Citeren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

prachtig hoor al dat blauw 8)

zo'n DAC heb ik ook nog niet, mooi spul!


   
BeantwoordenCiteren
 wro
(@wro)
Reputable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 282
 

Ziet er heel mooi uit, het blijft een prachtige serie, die 800/900 serie.

Zoals meerderen onder ons heb ik ook nog geen DAC960 maar er moet wat te wensen overblijven (moet dat echt ? 😈 ).

Veel luistergenot.


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
Topic starter  

En... op de dac960 na hebben ze allemaal hoge pootjes he.
De latere chromen pootjes van lichting fa890, cd850, etc hebben allemaal die ietsje breedere maar lagere pootjes.

De 1e versie chromen poten oogt lekker massief, vandaar ook de keuze voor de FT880 tov een FT980 met lagere pootjes.

Ach troost je, de cyrus cd-speler CD8x in combi met losse psx-r, klinkt echt als een copie van het dac960 geluid!
Als je dus voor dezelfde sound wil gaan, er zijn genoeg 2e hands Cyrus Cd8x-en te koop πŸ™‚

Ik vind e Cyrus met zijn uit een stuk gegoten magnesium legeringkasten door husqvarna ook heel mooi, maarja, Philips geeft met zijn toppertjes toch een fijnere emotionele waarde.
Ooit die Hollandse trots he, toen we nog meedraaide in het betere Hifi-wereldje
(de Philips/Marantzen dan he).


   
BeantwoordenCiteren
Deel: