Meldingen
Alles wissen

22AH794, er missen onderdelen?

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
552 Bekeken
(@m-miller)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 200
Topic starter  

Ik heb op de koniginnedagrommelmarkt in weert een in heel goede staat verkerende 22AH794 receiver gevonden. De eindversterker en de MFB uitgang werkt perfect, maar ik kan alleen Tape B in de monitorstand selecteren. De andere ingangen doen het niet. Toen ik hem vanmiddag openmaakte bleken er onderdelen te missen. De spoortjes op de print en de soldeereilands zijn er wel, maar op de plaats van het component zit er een gat. Heeft er iemand een schema van dit apparaat zodat ik de print eens kan bekijken?

Ik kan een foto posten zodra ik thuis ben.

Mvg,

Marc


   
Citeren
(@m-miller)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 200
Topic starter  

Ik heb wat foto's gemaakt. Dit is de situatie:

En dit is een overzichtje van de print waar de onderdelen missen:

Als iemand een servicemanual of een schema van deze receiver heeft houd ik me ook aanbevolen!

mvg,

Marc Miller.


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Beste Mark,

Ik denk dat deze onderdelen niet in je 794 thuishoren, de eilandjes zien er niet gesoldeerd uit namelijk. Ik heb een 793 en 796, volgens mij hebben die dezelfde printplaten. Ik ga eens zoeken naar die Manuals, misschien heb ik er wat van.

Grt!


   
BeantwoordenCiteren
(@m-miller)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 200
Topic starter  

@HappyPuppy wrote:

Beste Mark,

Ik denk dat deze onderdelen niet in je 794 thuishoren, de eilandjes zien er niet gesoldeerd uit namelijk. Ik heb een 793 en 796, volgens mij hebben die dezelfde printplaten. Ik ga eens zoeken naar die Manuals, misschien heb ik er wat van.

Grt!

Ik ben vergeten te zeggen dat die printbaan van de selectorknop (FM) naar het onderbroken eiland, en het volgende eiland dat op dezelfde lijn ligt loopt door naar de stereodecoder.. Verder werken de ingang wel, maar heel erg zacht, je moet het volume helemaal opendraaien om wat te horen. Weet iemand wat daar de oorzaak van kan zijn?

in ieder geval alsvast bedankt voor de moeite!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: