Meldingen
Alles wissen

Herstellen van de tekst op een front van de 22RH720

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
560 Bekeken
(@martien)
Active Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 8
Topic starter  

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met het op een perfecte manier de zwarte tekst te herstellen boven en bij de toetsen op het front van deze ontvanger?

De zwarte letters zijn licht beschadigd en wat vaag geworden.

🙄


   
Citeren
(@annie)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 160
 

Ik zou ook wel geĂŻnteresseerd zijn in een oplossing voor dit pobleem. Hier ook een receiver met vage teksten, gedeeltelijk manco. Heb al zitten denken aan afwrijfletters, Rotringpen met watervaste inkt... Lijkt me allebei niet ideaal, zal eerder lelijker dan mooier worden vrees ik âť“ Vooral inkt in een geborsteld alu front zal snel uitlopen denk ik. Wrijfletters wrijf je er ook weer af, afgezien van het lettertype dat al niet helemaal zal matchen.....


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Ik heb nog een heel oude brother p-touch (geen idee hoe dat tegenowwordig heet ... )

Daarmee kun je letters op een lint printen. In diverse stijlen en maten overigens.
Stukje lint met text afknippen en opplakken op wat je maar wilt.
Toen-ter-tijd de opvolger van de dymo lettertang ( ja, ik word oud )

Het lint kon je kiezen, wat ik nu nog heb is zwarte letters op een witte ondergrond.

Er waren voor dit apparaat dus ook linten te krijgen met zwarte letters op een doorzichtige achtergrond. Hoogst waarschijnlijk is er een opvolger van dit apparaat met gelijksoortige linten.

Mogelijk is zo'n apparaat een goede oplossing ?


   
BeantwoordenCiteren
(@martien)
Active Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 8
Topic starter  

Hallo Herman / Annie

Opzich lijkt het wel een leuke oplossing, maar het aanbrengen van de plakletters zal een hele klus worden.

Ik vraag me af hoe ze bij Philips de tektst er op hebben aangebracht.
Waarschijnlijk zijn de letters met behulp van een mal en zwarte verf erop gespoten.

Maar bedankt voor jullie reactie.


   
BeantwoordenCiteren
(@annie)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 160
 

Waarschijnlijk gestempeld, net als bij modeltreintjes & zo...


   
BeantwoordenCiteren
Deel: