Meldingen
Alles wissen

Luidspreker aansluiting Philips 808 pick-up kapot

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
783 Bekeken
(@karin)
New Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo,

Afgelopen weekend heb ik voor mijn verjaardag de oude pick-up van mijn vader gekregen, met de luidspreker en al zijn platen. Als een kind zo blij ben ik!
Nu is wel de rechter-aansluiting van de luidspreker kapot; dwz die aansluiting geeft zeer beperkt signaal, aangezien er wel een klein beetje geluid doorkomt, maar minimaal. De luidsprekers heb ik al een keer omgewisseld bij de twee uitgangen op de pick-up, dus ik weet zeker dat het probleem zit bij de aansluiting zelf.

Ik ben zelf totaal niet thuis in techniek, laat staan in apparatuur die ouder is dan ikzelf. Maar jullie wel, heb ik net even gelezen in de overige topics. Kan iemand mij helpen met bijvoorbeeld een tip hoe ik dit zelf makkelijk zou kunnen repareren, of iemand die het voor mij zou kunnen repareren? Dat zou tof zijn; Boudewijn, John Denver en de Beegees komen maar half zo goed tot hun recht uit 1 luidspreker.

Bedankt!


   
Citeren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Leuk dat je de weg naar de oplossing gevonden hebt, bij mfbfreaks zijn we gek op dit soort apparaten !
Zelf kun je niet veel doen wanneer je niet beschikt over de juiste kennis en meetapparatuur,hooguit de wisseltruuc met speakers die je al aangeeft.

Als je wilt kun je terecht op een avond of op zaterdag in Krimpen aan den IJssel, daar is ons servicepunt. Prijsopgave is gratis dus je wordt er altijd beter dan wel wijzer van.

Het servicepunt is ook dirct bereikbaar via mailadres: service @ mfbfreaks.nl

Succes !


   
BeantwoordenCiteren
(@karin)
New Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Dank je Herman! Ik zal eens contact opnemen.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: