Nieuw Project: FB82...
 
Meldingen
Alles wissen

Nieuw Project: FB825 revamp

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
946 Bekeken
(@voorneveld)
Active Member
Deelgenomen: 15 jaar geleden
Berichten: 5
Topic starter  

Ik ben van plan om van de weergevers van 4 FB825 exemplaren (Ik heb er twee van Joris gekocht, de andere volgen binnenkort) twee herziene versies van de FB825 te maken, wellicht in volledig nieuwe kasten met uiterlijke en inwendige engineering elementen van de grote Focal's (BE serie).

Om een begin te kunnen maken will ik eerst wat computer simulaties uitvoeren en daarvoor heb ik de T&S parameters nodig van de AD 51654/SQ 8 (daar heb ik er al vier van) en de RSQ8P. Heeft iemand die voorhanden ? Wellicht ook de frequentiecurves van elk. Digitaal of op papier. alles is goed.

Uiteindelijk zal ik zelf wel gaan meten maar mijn meetspullen zitten nog in de zeecontainer en ik wil vast wat ideen gaan uitwerken.


   
Citeren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

Die informatie over de betreffende speakers heeft hier wel op de site gestaan maar ik kan ze even niet vinden.
Ik heb die informatie wel voor je maar aangezien ik zo'n geweldige ster ben in computergebeuren weet ik niet goed hoe ik ze jou digitaal kan aanleveren.
Als je nog een set FB 825 zoekt heb ik ook nog wel een set voor je, eentje uitgerust met foamranden een een met rubberranden.
Als je er belang bij hebt doe maar een PM.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: