Meldingen
Alles wissen

22 AH 708

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
995 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo MFB-ers

Heb zojuist een 22 ah 708 reciever op de kop getikt ,echt een schitterend apparaat.
Heeft zowel MFB uit als gewone uitgangen en tal van filters.
Op mijn 467 boxen klinkt dit al beter dan met de 6544 op de mfb uitgang.
(tenminste mijn eerste indruk).
Ik heb Patrick om het manual gevraagd en hoop zo wat meer te weten te komen over deze reciever (hij schijnt 2 * 100 watt te zijn !?).
Als jullie meer weten over dit apparaat dan hoor ik dat heel graag !

vr groet,
Bert

Ik zal een foto naar Thomas sturen (het is in feite weer een pre amp)


   
Citeren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Bert

zoals belooft en tevens ook even inhakend op jou bericht krijg je het servicemanual van jou receiver.Het overigens tot mijn verbazing een behoorlijk dik pakketje dat schema ,wat tevens toch wel inhoudt dat er flink wat toeters en bellen op zitten maar leuk en eveneens een echte collector.Over het vermogen Bert dat is 2x80 watt bij 8 ohm de rest van de specs kun jezelf lezen als je manual er is wat ik je zoals ik in het mailtje schreef naar je opstuur.Overigens wat je zij over de klank van de MFB's ditzelfde ritueel had ik met mijn 587 serie ik heb de Labset van Philips en op deze voorversterker vondt ik de bassen lang niet zo mooi als van mijn sindskort gekregen 22AH308 zie de foto op site met deze versterker en eveneens een mfb uitgang zijn de bassen echt mooi vol en ja het geluid echt super kortom een philips geluid.Ik hoop dat je het servicemanual echter nooit zult nodig hebben en dat je veel luister genot mag beleven van je collector heel veel succes ermee.

Groetjes Patrick


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Bert

Het schema is vandaag gepost voor jou dus deze week heb je het.

M Vr Gr Patrick Kessels
Hifihobby Roermond


   
BeantwoordenCiteren
(@geert)
Eminent Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 42
 

het ding is 2x 80 watt aan 8 ohm
geweldig ding, ik heb een servicedoc van dat ding
en heb em nu op dit moment ook voor me neus staan !!!

binnenin zit een 22ah308 gecombineerd met een 22ah105(tuner)


   
BeantwoordenCiteren
Deel: