Meldingen
Alles wissen

Philips CD-speler CDJ100

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
839 Bekeken
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Thomas

Ik heb hier nog een werkende CD speler staan. Het betreft de eerste door Philips op de markt gebrachte Consumenten CD speler.
Er zat in 1982 nog niet eens een LCD display in maar 15 ledjes voor de track nummers en is een bovenlader.
Als je belangstelling hebt kan ik je wel een paar foto's toesturen en wat docu- materiaal.
Ik hoor het wel....

Yde


   
Citeren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Hoi Yde,

De CD-100 die ken ik wel... Was mijn vader zijn allereerste CD speler, heeft hij in '89 ofzo voor zijn verjaardag gekregen (tweedehands) van een goede vriend. De speler is inmiddels van eigenaar verwisseld maar nog steeds in de familie: mijn tante geniet nu via deze speler van haar vele Soul, Disco en blues muziek die ik voor haar van LP op CD heb gezet. Nee, ze heeft helaas nog géén MFB 🙂
Foto's enzo zijn welkom, ik zal eens kijken of er een mogelijkheid is om ook iets algemenere Philips "rarities" te plaatsen.

Vriendelijke groet!

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Yde

Een vraagje ik heb zowel als mfb's en bandrecorders ook cdspelers van philips waaronder 2 CD100 en 1 CD101 in totaal heb ik ze bijna allemaal de hele philips serie ik heb 39 in totaal ik zie nu dat je hier documentatie van aanbied heb je indien mogelijk een kopie van de handleiding voor mij origineel zou nog beter zijn maar een kopie volstaat ook.Kosten wat hieraan verbonden hoor ik dan wel

Groetjes Patrick Kessels
Roermond


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Patrick,

Ik ben de documentatie even kwijt, waarschijnlijk bij de vorige eigenaar laten liggen. Als ik ze terug heb stuur ik wel even een kopie (orgineel hou ik zelf). Je hoort nog van me.

Yde


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Patrick,

Heb inmiddels de gebruiksaanwijzing terug, en ook al in hoge resolutie gescand (in kleur ook nog).
Het bestand heb ik gezipt en is 4.48 Mb groot.
Ik weet niet of je E-mail server dit aankan, zoniet kan ik je file's in delen toesturen.
Ik hoor het wel.

Yde


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Ow ja;

Ik heb alleen de Nederlandse beschrijving gekopieërd.

Yde


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Patrick,

Zou jij je mail-box eens kunnen legen, krijg de mailtjes steeds terug.

Groeten

Yde


   
BeantwoordenCiteren
(@yhatware)
Active Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 6
 

Yde, ik heb ook veel belangstelling voor de Nederlandse gebruiksaanwijzing. zou je.....


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

denk je dat er nog veel repley komt? je reageert op een post van 11 jaar geleden..
maar je weet nooit


   
BeantwoordenCiteren
(@yhatware)
Active Member
Deelgenomen: 11 jaar geleden
Berichten: 6
 

Inmiddels via een ander forumlid al gekregen


   
BeantwoordenCiteren
Deel: