Meldingen
Alles wissen

Aristona Pre-Amp SX6551/13

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
702 Bekeken
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
Topic starter  

Hallo Allemaal,

Zoals ik al in het topic met raad en daad omschreef heb ik vorige week woensdag een stel Aristona MFB567 gekocht in Zwaag(nh)Daarbij zat ook een Aristona voorversterker met het typenummer SX6551/13.
Dit schijnt de philips 22RH551 te zijn maar dan in Aristona uitvoering.Heb deze nog nooit gezien.Hebben jullie ooit van dit type gehoord??Wil er eventueel wel foto's van maken voor op de site.

Groetjes,

Marco en Anneke.


   
Citeren
(@m-miller)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 200
 

Wel al eens van gehoord, en plaatjes van gezien:

http://www.fec.tomaatnet.nl /"> http://www.fec.tomaatnet.nl/
Hier staan ze allemaal. De Aristona varianten lijken me flink zeldzamer, ik denk dat die 551's ook vooral om het design werden gekocht.


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Beste Marco & Anneke,

Ook ik bezit een Aristona SX6551 voorversterker, die ik ooit gratis kreeg bij een set Aristona 567 MFB's. Technisch identiek aan de Philips 551 alleen het uiterlijk is anders, zegmaar goedkoper. Ik vind die 6551 eigenlijk een oerlelijk ding, maar je hebt gelijk, je ziet ze bijna nooit en juist dΓ‘t maakt ze toch bijzonder genoeg om met evenveel respect behandeld te worden als de Philips rh551. Wat betreft foto's, ik kan vast een tipje van de sluier oplichten. Op de nieuwe versie van MFBfreaks komt ook dit model aan bod, een en ander is hier al te lezen.

Voor de ongeduldigen onder ons, hier de foto:

Tot slot wens ik je nog veel plezier met deze ontzettend mooie (zeldzame) set!

Vriendelijke groet,


   
BeantwoordenCiteren
(@zoonpanda)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 204
Topic starter  

Hoi Thomas,

Ik had ook al foto's gemaakt voor op de site van de voorversterker.Van de voor en achterkant en de binnenkant.We dachten bij ons zelf misschien is het wat voor op de site.Dus als je ze hebben wilt dan horen we het wel.

Marco en Anneke.


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Marco, Anneke,

De foto's zijn altijd welkom, je mag ze sturen naar info@mfbfreaks.nl, met alvast hartelijk dank van mijn kant πŸ™‚

Grt!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: