Officiele uitnodigi...
 
Meldingen
Alles wissen

Officiele uitnodiging mfbfreaks.nl meeting VII - 19 mei 2007

10 Berichten
5 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
566 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
Topic starter  

Beste medefreaks,

Bij deze willen Herman, Piet en ik jullie allen officieel uitnodigen voor de zevende mfbfreaks.nl meeting die gehouden zal worden op 19 mei 2007 aanstaande. De lokatie is zoals gewoonlijk weer het mfb kasteel aan de molendijk te Klaaswaal.
De zalen zijn open vanaf 13:30 uur en het evenement zal ongeveer tot 17:00 uur duren.

Wat staat er deze keer zoal op het programma:
Evenals voorgaande jaren zal deze middag natuurlijk in het teken staan van ontmoetingen tussen medefreaks, het uitwisselen van kennis en het demonsteren en ruilen van apparatuur. Ook is er de mogelijkheid tegen een gereduceerd tarief kleine reparaties aan luidsprekers of apparatuur te laten uitvoeren.

Maar dat is natuurlijk niet alles...

Wederom hebben we Piet Gouw weer weten te strikken voor een live demonstratie waarbij we jullie de gelegenheid geven, natuurlijk onder professionele begeleiding van Piet, zelf een boxenvergelijking te doen.

Om een indruk te krijgen van de aankomende boxenvergelijkings sessie geef ik nu het woord aan Piet die een kleine introductie zal geven wat we 19 mei a.s. in petto hebben:

Introductie over de boxenvergelijking door Piet Gouw:

Zie de persoonlijk post van Piet hier via deze link:

viewtopic.php?t=3521

Dank aan Piet voor deze introductie, gezien de line up van de luidsprekers belooft dit weer een groots spektakel te worden mede omdat ook beide DSS speakers deelnemen aan de vergelijking, dit is nog niet eerder voorgekomen!

Om de meeting verder gestalte te geven hebben staan nog de volgende zaken op het programma:

Het technisch mfbfreaks.nl forum:
Omdat we meestal erg druk zijn die dag om de meeting in goede banen te leiden hebben we bedacht zo half in de middag een publiekelijk (technisch) forum te houden in de vorm van een algemeen vragen uurtje.

Het forum zal in elk geval bestaan uit Piet en Herman en kan eventueel aangevuld door een derde persoon. Hierbij kunnen de medefreaks in een ontspannen sfeer antwoorden krijgen op de belevingen die men heeft opgedaan met de boxenvergelijkingen of technische vraagstukken met betrekking tot luidsprekers of apparatuur. Ik denk bijvoorbeeld aan tips voor het aansluiten van MFB luidsprekers of om zelf kleine reparaties te doen. Alles is hierbij mogelijk. Evenals de boxenvergelijking zal het forum in een van de lokalen worden gehouden.

Het ruilen, repareren en demonstreren van luidsprekers en apparatuur:
Zoals ieder jaar is het ook nu weer mogelijk een gratis tafel in de grote zaal toegewezen te krijgen inclusief stroom waarmee de mogelijkheid wordt geboden demonstraties te geven van luidsprekers of apparatuur of om deze te ruil aan te bieden. Hoewel er voldoende tafels beschikbaar zijn, is het verstandig dit van te voren even aan te geven om niet voor verassingen te komen staan. Verzoeken voor tafels kunnen via ons algemeen email adres info@mfbfreaks.nl.

Het servicen van luidsprekers en of apparatuur:
Deze dag willen we ook speciale aandacht besteden aan de mfbfreaks.nl servicepunten die van harte welkom zijn om zich te profileren. In ieder geval is het servicepunt Krimpen (Herman) aanwezig om tegen een gereduceerd tarief reparaties uit te laten voeren aan luidsprekers of apparatuur. Mocht blijken dat de reparatie langer op zich laat wachten kan deze ook ingeleverd worden en op een later tijdstip in Krimpen ad IJssel worden afgehaald.

Aankomst & Inwendige mens:
De vaste bezoekers van de mfbfreaks.nl meetings weten het al langer, er is een gezellig bar aanwezig in Klaaswaal. Deze keer zijn Bastina en Jolanda ook weer van de partij om jullie te voorzien van verse koffie, fris en broodjes. Verder zal Egbert en Jade jullie bij binnenkomst een instructie geven waar alle activiteiten te vinden zijn.

Route, entree & belangrijke contact gegevens:
Klaaswaal is een kleine plaats onder de rook van Rotterdam en is gemakkelijk te bereiken via de A29. Voor een uitgebreide route naar de lokatie is een aparte pagina op de website beschikbaar. Klik hier voor de route gegevens naar Klaaswaal.
Er is een parkeerplaats beschikbaar met voldoende plaats. De zaal is open vanaf 13:30. De entree voor deze middag bedraagt 6 euro per persoon. Voor vragen over de meeting zijn we mobiel bereikbaar bereikbaar op.

Hopenlijk kunnen we jullie allemaal begroeten, in ieder geval tot ziens op de 19e!

met vriendelijke groeten,

AndrΓ© Overweel
Oud-Beijerland
http://www.mfbfreaks.nl


   
Citeren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Herman en AndrΓ© wederom bedankt voor het organiseren van de meeting, het wordt elk jaar leuker en komen steeds meer MFB-geinteresseerden lijkt wel! πŸ˜‰

En de vrouwen bedankt voor de koffie πŸ˜‰ Als je zo'n hele tijd staat te ouwe... dan smaakt een bakkie tussendoor best goed πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Zapper wrote:

Herman en AndrΓ© wederom bedankt voor het organiseren van de meeting, het wordt elk jaar leuker en komen steeds meer MFB-geinteresseerden lijkt wel! πŸ˜‰

En de vrouwen bedankt voor de koffie πŸ˜‰ Als je zo'n hele tijd staat te ouwe... dan smaakt een bakkie tussendoor best goed πŸ˜‰

Je bent me voor. Dito dus. Meer dan dito ook al had ik maar twee uurtjes.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

πŸ˜€ Jongens bedankt allemaal, het was mij weer een waar genoegen!

de foto's zijn ook al terug uit de doka:

en ook een stukje Klaaswaal mee naar huis genomen 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

en wie is u, staat u erop?

5de foto van onderen ben ik, die kale achter het gordijn.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@Takes wrote:

en wie is u, staat u erop?

5de foto van onderen ben ik, die kale achter het gordijn.

πŸ˜› da's ook sterk!

5e foto van boven ben ik in de spiegel met fototoestel πŸ™„ πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Hi Remi,, sow hee jij hebt niet alleen de DSS maar ook meteen de hele 900 serie. Da's gaaf. 3kops cassette deck, heb ik ook gehad, op zich wel een goed deck, maar gebruik goede tapes, ik bedoel met een goede behuizing. Ik had altij sony ux-pro, die klonken helderder omdat het frame van keramiek was.
Mechanische ruis vertaalt zich in het "waziger" klinken van de muziek.


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

Ik baal als een stekker dat ik er niet bij kon zijn. πŸ™


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@Zapper wrote:

Hi Remi,, sow hee jij hebt niet alleen de DSS maar ook meteen de hele 900 serie. Da's gaaf. 3kops cassette deck, heb ik ook gehad, op zich wel een goed deck, maar gebruik goede tapes, ik bedoel met een goede behuizing. Ik had altij sony ux-pro, die klonken helderder omdat het frame van keramiek was.
Mechanische ruis vertaalt zich in het "waziger" klinken van de muziek.

πŸ˜› Hoi Jeroen, ja het schiet ongemerkt al aardig op, ik heb net even gestapeld. een CD910 en nog een FC950 staan er nog niet eens bovenop πŸ™„

van boven naar beneden: DCC951, DCC900, CD951, FC950, FT920, DSC950 en onderop een CDC935. fijn spul allemaal 8)


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

DCC951, DCC900, CD951, FC950, FT920, DSC950 en onderop een CDC935. fijn spul allemaal

Beetje overdoen wel met 2 cd spelers en 2 DCC πŸ˜‰

Ik heb die CDC ook, al eens een nieuwe laserunit in laten zetten en een nieuwe flexcable, mag jij raden wat het duurste is πŸ˜‰

Als je het af wil maken ruil je die FT920 een keer in voor een 930. Dat is een bijzonder goede tuner. Maar ja, vroeger zonden radiozenders nog gewoon uit, tegenwoordig moet dat allemaal via enge compressie en stereobreedte methodes en dan liefst overstuurd. Net als met de CD's.

Alles met tapes is passΓ©. Hoewle de compact cassette nog steeds te koop is, en met de FC950 kun je heeel mooi opnemen op een goeie kwaliteit tape. Maar ja, wat kan er nou tegen het gemak van mp3, even op een stick of cd en in de auto.. Vroeger zeulde ik bakken met bandjes mee op vakantie, later DCC, nu zijn het nog enkele CD's en in de toekomst wellicht sd kaartjes.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: