LOREMO.auto komt in...
 
Meldingen
Alles wissen

LOREMO.auto komt in 2 jaar kost 10000 en verbruik 1 op 60 !!

30 Berichten
9 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,383 Bekeken
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

Ja LOw REsistance MObile

gaat in 2 jaar in serie kost 10.000 euro verbruik 1 op 60 km.
Is er dan ook met electromotor .
Kijk even hier : http://evolution.loremo.com/ daar staan ook mooie foto´s
Of de prijs blijft ❓


   
Citeren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

De VW 1L (1 liter op 100km) zou ook in 2010 in productie moeten gaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_1-litre_car


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

En nu begrijpen we ook waarom men zo graag kilometerheffing wil invoeren. Straks rijdt iedereen op stroom uit het stopcontact, en valt er niks meer te accijnzen. Maar de overheid moet natuurlijk wel inkomsten hebben om alle linkse plannen te financieren. Dus wie gaat daar dan wederom voor opdraaien? jammer want normaal zou ik wel warm lopen voor milieubesparende initiatieven, zeker als daardoor vervoer ook goedkoper wordt
Maar doordat je toch wel weer gepakt wordt krijgt dit een bijsmaak..


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@pe1dna wrote:

De VW 1L (1 liter op 100km) zou ook in 2010 in productie moeten gaan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_1-litre_car

Ja dat klopt en de prijs ? 100.000 euro dacht ik hebben ze voor.

en Zapper
daarom zou het leuk zijn als er een solardak op komt of iets dergelijks.


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Helpt dat tegen rekening rijden? 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@annihilism)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 362
 

Waarom zijn die milieuvriendelijke auto's altijd zo lelijk 😕

Is puur smaak natuurlijk maar er is nog geen milieuvriendelijke auto waar ik voor warmloop.

Ze zijn of onbetaalbaar waardoor het hele milieuvriendelijke eigenlijk geen nut heeft (omdat het toch met name om je eigen portomonnee gaat). Of ze zijn gewoon erg lelijk....

Kunnen ze geen mooie zuinige BMW 1 serie of Audi A3 maken :P? (daarmee bedoel ik niet die nieuwe zuinige motoren van BMW maar echt zuinig.... een soort prius systeem)


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

prius? niet zo milieuvriendelijk naar het schijnt met die accus...


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@Annihilism wrote:

Waarom zijn die milieuvriendelijke auto's altijd zo lelijk 😕

Is puur smaak natuurlijk maar er is nog geen milieuvriendelijke auto waar ik voor warmloop.

Ze zijn of onbetaalbaar waardoor het hele milieuvriendelijke eigenlijk geen nut heeft (omdat het toch met name om je eigen portomonnee gaat). Of ze zijn gewoon erg lelijk....

Kunnen ze geen mooie zuinige BMW 1 serie of Audi A3 maken :P? (daarmee bedoel ik niet die nieuwe zuinige motoren van BMW maar echt zuinig.... een soort prius systeem)

dat is wat niet gaat , want die auto´s hebben 1000kg gewicht en die krijg je niet met een 1 of 2 cilinder motor van 20 pk op 120 of hij moet 10.000 toeren draaien, ze zijn gewoon te zwaar en zo´n auto uit modern materiaal bouwen dat wordt te duur,


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

@Annihilism wrote:

Waarom zijn die milieuvriendelijke auto's altijd zo lelijk 😕

Kwestie van smaak. Ik vind ze helemaal niet lelijk, juist door de stroomlijn zijn ze mooi.
De huidige MPV's en SUV's, die zijn pas lelijk. Ik begrijp niet dat er mensen zijn die er levend in gezien willen worden, die vierkante schoenendozen. Gatver.


   
BeantwoordenCiteren
(@victorstar)
Estimable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 138
 

mijn eerste indruk van de loremo.

is die achterklep voor een olifant ?

lekker in en uitstappen tijdens een plensbui.

bekijks zal die wel hebben. vooral wanneer er iemand met een minirokje in of uit moet.

leuk als je hem met moeite in een klein gaatje geparkeerd hebt en dan tot de ontdekking komt dat je voorklep niet helemaal open gaat. of dat iemand anders zijn blik er te strak tegenaan gezet heeft.

die karretjes lijken me ook een zegen voor oudere mensen.

lekker over nagedacht, dames en heren ontwerpers 😕

V*


   
BeantwoordenCiteren
(@annihilism)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 362
 

@Sedna: Mee eens, SUV's en MPV's moeten ze verbannen. Lelijke schijtbakken. Daarom hou ik ook van Coupé's en Sedans 😛 (sommige hatchbacks vind ik ook heel mooi).

@ Cyberjan: heb je wel eens gekeken wat een prius weegt ;), 1275 kg maarliefst (volgens www.autoweek.nl).

Dat die Accus van de prius slecht zijn heb ik idd ook gehoord... Maar jah er is ook veel geblaat in de wereld.... Ze moeten eens een goed onderzoek doen naar die auto's met betrouwbare onafhankelijke bronnen (dus niet de shell oid :P)


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
Topic starter  

@Annihilism wrote:

@Sedna: Mee eens, SUV's en MPV's moeten ze verbannen. Lelijke schijtbakken. Daarom hou ik ook van Coupé's en Sedans 😛 (sommige hatchbacks vind ik ook heel mooi).

@ Cyberjan: heb je wel eens gekeken wat een prius weegt ;), 1275 kg maarliefst (volgens www.autoweek.nl).

Dat die Accus van de prius slecht zijn heb ik idd ook gehoord... Maar jah er is ook veel geblaat in de wereld.... Ze moeten eens een goed onderzoek doen naar die auto's met betrouwbare onafhankelijke bronnen (dus niet de shell oid :P)

ja en dat is ook wat ik bedoel 1275 + 1 persoon of twee dus zeggen we 150 kg erbij en een paar kleinigheden ben je bij 1500 kg die moeten eerst maar in beweging gezet worden en dat kost kracht= benzine/stroom


   
BeantwoordenCiteren
(@annihilism)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 362
 

Ik bedoel dan ook niet te zeggen om een BMW 1 serie of Audi A3 als vervanger voor die Loremo :P. Maar meer als zuinig alternatief op de Prius of andere hedendaags verkrijgbare zuinige auto's (VW Lupo 1L, Polo bleumotion, Toyota Prius,).

Ik snap gewoon niet dat bijna alle milieuvriendelijke auto's als een baksteen zijn vormgegeven :P, als iemand ozu zeggen dat de fiat multipla milieuvriendelijk is zou ik hem zo geloven als ik het design van die auto zie :r(in mijn ogen dan, zullen vast mensen zijn die het prachtig vinden). Er is toch ook een markt voor mensen die een milieuvriendelijke auto met een anders design willen?


   
BeantwoordenCiteren
(@rsq8p)
Reputable Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 305
 

Leuk weetje over de Prius.
Van geboorte tot overlijden is een Prius 3x onzuiniger dan een Hummer H2!!!


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

nablaterij.


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: