Wat moet/kan ik erm...
 
Meldingen
Alles wissen

Wat moet/kan ik ermee ... 22AH798 / N5546 / AF-887

10 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
788 Bekeken
 MG
(@_mg_)
Active Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Geen idee waar ik dit op het forum moet plaatsen, dus op de gok een categorie gekozen.

Via via eind oktober een Philips 22AH798 Receiver, N5546 cassettedeck en AF-887 PLL draaitafel set op de kop getikt. Afstandbediening van de receiver is ook aanwezig. Aansluiting voor MFB luidsprekers aan de achterzijde van de receiver.
Daarbij horen nog luidsprekers die op internet als Maurits (of zoiets, bruin doek voor een notenhoutenkastje) worden omschreven. Die heb ik niet, maar kan er nog aankomen. Een simpele luidspreker in een kastje leek mij niet echt een heftige luidspreker (ik heb o.a. een paar KRK 7000's) dus die heb ik vooralsnog laten staan.

De set heb ik eigenlijk meegenomen omdat ik de receiver er wel leuk en apart uit vind zien, 5 digit's voor de frequentie uitlezing, afstemming per kilohertz op FM, erg opmerkelijk. De set is (echt waar) van een oudere dame geweest die hem ooit ook heeft aangeschaft. Stond in een kastje met deurtjes ervoor van rookglas (origineel Philips?). Nogmaals, alleen de apparaten meegenomen, maar kan de rest evt. ook nog regelen.

Set ziet er geweldig uit geen beschadigingen etc. mevrouw luisterde radio op een partable radio-cassette apparaat.
Maar nu het hoe en wat .... wat moet ik er mee, ik sterf van de apparatuur, met name oude broadcast apparatuur. Het heeft een waarde, maar meer voor de verzamelaar denk ik.

Dus, wat zou je voor deze set kunnen krijgen in de genoemde staat en zijn er wellicht belangstellende ....
Alle originele boekjes zitten erbij!

Reageert u maar ...


   
Citeren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

de ab is al zeldzaam , ik heb de 798 ook gehad en was in de goede economie nog 100 euro waard . het deck en lpspeler zijn ook niet alledaags.


   
BeantwoordenCiteren
 MG
(@_mg_)
Active Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Bedankt voor het antwoord. Maar nu het volgende ... wie van de aanwezige op het forum kan ik erblij mee maken?
Zoals gezegd, is heb een hoop apparatuur, met name broadcast en die stapel blijft gestaag groeien ....

Ik doe er liever iemand een plezier mee hier op dit forum.


   
BeantwoordenCiteren
(@mattie)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 562
 

waar is het af te halen ? dat scheelt al vast wel in interesse .

groet mattie


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

ik heb een pm gestuurd met een vraag. kun je daar eens naar kijken?


   
BeantwoordenCiteren
 MG
(@_mg_)
Active Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Af te halen (niet tegen hoofdprijs) in Midden Nederland. Regio Utrecht.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Hoi MG,

Heb je een richtprijs in gedachten?

Ik heb wel interesse in de set.

groeten,

André


   
BeantwoordenCiteren
 MG
(@_mg_)
Active Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Hee André.
Doe eens een net bod, nogmaals ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben.


   
BeantwoordenCiteren
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

MG,

Je hebt een PM.

groeten,

André


   
BeantwoordenCiteren
 MG
(@_mg_)
Active Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

OK, dan zet ik er een prijs bij. Voor honderd (100) euro mag je alle genoemde apparaten komen halen. Afgaande op enkele verhalen hier op het forum is dat geen hoofdprijs.


   
BeantwoordenCiteren
Deel: