2x Aristona 6544 (O...
 
Meldingen
Alles wissen

2x Aristona 6544 (Origineel)

1 Berichten
1 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
619 Bekeken
(@whizzi)
Active Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 6
Topic starter  

Omdat mijn 587s voldoende zijn en ik wat geld nodig heb, verkoop ik mijn 1e MFB boxen, de Aristona 6544.

Deze 2 boxen zijn altijd in de familie geweest en zijn nieuw gekocht door een oom van mij waarna deze door hem weggegeven zijn aan mij.

De boxen hebben altijd in een rookvrije omgeving gestaan en werken nog volledig. Ze zijn nog nooit van hun leven open geweest dus ik vermoed dat deze wel wat werk kunnen gebruiken binnen.

1 van de speakerdoeken bevat een klein gaatje, maar dit is bijna niet zichtbaar. Daarnaast zitten er krassen op het hout, wat ook bijna niet anders kan na al deze jaren dienst. Bij 1 van de speakers is de DIN connector een beetje "dodgy". Deze werkt nog wel, maar alleen met de nodige liefde πŸ˜‰

Inclusief lange kabels die allemaal functioneren maar op veel plekken met ducttape aan elkaar worden gehouden (wel werkend πŸ˜‰ ).

Te horen in Helmond waar ze ook afgehaald kunnen worden. De vraagprijs is 75 euro wegens staat voor beide πŸ™‚

Op marktplaats staan deze ook: http://link.marktplaats.nl/565668994, maar hier zitten echte fans dus vandaar de goedkopere prijs.

Reacties graag per email: bart [at] bartvandenakker.nl


   
Citeren
Deel: