6x Philips DRC F943...
 
Meldingen
Alles wissen

6x Philips DRC F9434 MK2 in zeer goede staat !

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,182 Bekeken
(@bart-slide)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 28
Topic starter  

Voor de liefhebber, ik heb 6 zeer nette en goed functioneerende Philips DRC F9434 MK2 luidsprekers te koop staan ! Momenteel staan ze in een surround 7.1 opstelling, helaas wordt deze opstelling thuis niet helemaal als mooi gezien vanwege wel erg veel grote kasten, vandaar dat ik ze helaas te koop heb gezet.

Alle 6 de luidsprekers hebben zeer gave vlakmembramen, geen krassen of deukjes ! en geven goed geluid. Vooral het hoog is goed vanwege de voortreffelijke iso-fase tweeter. De kasten zijn in goede staat en alle 6 de luidsprekergazen zijn netjes. Ik heb de plastic strip aan de voorkant van het gaas afgehaald wat een rustig en mooier beeld geeft.

De luidsprekers hebben vergulde tulp connectors voor beter contact met de luidsprekerkabels en staan op spikes voor een beter geluid.

Van 2 van deze boxen ben ik de 1e eigenaar, erg lang geleden in 1986 heb ik deze in de Philips PW aan de gagelstraat gekocht.

Graag ontvang ik een reeel bod voor deze ultieme set luidsprekers, ik heb zelden de luidsprekers in deze staat gezien.


   
Citeren
(@flipper)
Trusted Member
Deelgenomen: 14 jaar geleden
Berichten: 59
 

Hallo Bart,

heb je ze nog? Waar denk jij zelf ongeveer aan?
Groet,

Rien


   
BeantwoordenCiteren
(@bart-slide)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 28
Topic starter  

Hallo Rien,

Jazeker, ik heb alle 6 de boxen nog.
Het is ook mogelijk er 4 te kopen.
Ik denk aan 150 euro per paar.

Er vindt niet zo veel meer plaats op deze website, vandaar dat ik er even niet naar heb gekeken.

Groet,
Bart


   
BeantwoordenCiteren
(@bart-slide)
Eminent Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 28
Topic starter  

Maart 2017: de 6x 9334 boxen zijn verkocht aan een liefhebber!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: