Meldingen
Alles wissen

Dac960

25 Berichten
12 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,348 Bekeken
(@annihilism)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 362
 

@ tda: Haha, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Maar ik bedoel meer te zeggen dat mensen er zoveel op bieden, dat dat de reden is dat die apparatuur zo duur wordt.

Heb zelf ook wel eens wat op marktplaats gezet dat ik later dacht, WOW, daar bieden ze nog een boel op.

Maar het is voor ons hobbyisten wel jammer dat er zo veel op geboden wordt, vooral als je een setje hebt wat nog niet compleet is :P.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

@Annihilism wrote:

@ tda: Haha, daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Maar ik bedoel meer te zeggen dat mensen er zoveel op bieden, dat dat de reden is dat die apparatuur zo duur wordt.

Heb zelf ook wel eens wat op marktplaats gezet dat ik later dacht, WOW, daar bieden ze nog een boel op.

Maar het is voor ons hobbyisten wel jammer dat er zo veel op geboden wordt, vooral als je een setje hebt wat nog niet compleet is :P.

lol, maar ja, ik denk niet dat iemand die hoog biedt geen hobbyist is, maar ik snap wel wat je bedoelt πŸ˜‰
Als hobbyist moet je het denk ik meer hebben van de mazzeltjes in dit geval. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@piet2401)
Estimable Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 192
 

@m0vieman wrote:

Oh ja voor ik het vergeet, ik heb EINDELIJK goede chinch-connectors gevonden voor die nieuwe kabel, je weet wel. De pluggen die ik erop had waren maar niks. Ik heb stiekem bij Piet gekeken die had Neutrik pluggen, ik denk aaa die zullen wel goed zijn dus ik heb zijn voorbeeld opgevolgd. Sinuslive is ook wel goed spul trouwens (hebben veel high end spul voor in de auto en zelfs hebben ze 24K vergulde adereindhulsjes... is maar hoe ver je wilt gaan hΓ¨)... πŸ˜€

Groetjes. πŸ˜‰

Ha Neutrik, ja dat zijn wel goeie pluggen. Die moeten zelfs de boze wereld van de professionele muziek kunnen overleven. Ik doe het met de wat gewonere van MIT op dit moment. Zaten op die RG6 MIT kabel en moet zeggen lekker stevig en ze klemmen goed op de tegendelen.

Ik ben dus gegaan voor die iets dikkere coax, waar je nu ook iets van meegekregen hebt, dan die mooie dunne kabel die je nu ook al hebt.
Waar ga je de MIT RG6 toepassen?
Doet het ook heel goed tussen CD en DSC950 bij mij, digitaal dan, want analoog heb ik alleen nog maar de DVD speler en de TV decoder op de DSC hangen. Ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe decoder voor het glas wat ze nu aan het aanleggen zijn. Die hang ik dan ook digitaal op de DSC.

Om niet te veel of topic te raken, de DAC van mijn NAD 521EE, die fijn getweakt is met een Tent clock, en nog wat zaakjes waar anderen van zeggen dat het niet helpt want het is digitaal, kan zich volgens mij makkelijk meten met de DAC960. Heb die ooit eens gehoord met een Marantz CD80 er op. Klonk best wel goed maar ook die CD80 klonk als een klok met zijn eigen DAC.

Tja wat oude zooi mag kosten??? Dat bepalen degene die het graag willen hebben. Zijn het er veel, gaat de prijs vanzelf omhoog. Ik denk zelfs dat wij de prijs omhoog drijven als we er hier maar genoeg over praten en maar lovend zijn.
Mensen zijn kudde dieren, als 1 roept dat is goed gaan er hele horden dat gelijk ook roepen en willen ze het ook allemaal hebben.
Dus jongens veel over de DSS 930 SE praten en loven, misschien dat ik ze dan nog wel eens verkoop πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

die ouwe zooi wil toch geen mens meer hebben πŸ˜› πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@bad-santa)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 294
 

Ben ook op zoek naar een dac 960 alleen geef ik er geen fortuin voor.
De elco's vervang ik zelf dan wel.
Het moet immers wel leuk blijven en de vrouw des huizes moet ik ook te vriend houden. 😳


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Dac der daccen!!! en nu helemaal na de toprevisie die hij gekregen heeft, scheelt veel en ten goede nu hij weer nwe toponderdeeltjes heeft.


   
BeantwoordenCiteren
 tda
(@tda)
Prominent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 830
 

Blijf je in het Philips huis, dan is een philips lhh1002 (of marantz da12) dac net even mooier... πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Remi wrote:

die ouwe zooi wil toch geen mens meer hebben πŸ˜› πŸ˜‰

Ja ik begrijp dat ook niet heb net twee cd880's gekocht voor 10 euro in de kringloop.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

😯 zoveel nog?!

ja vroeger waren de kringlopen nog wel leuk maar nu zijn het allemaal goudzoekers! 😈 zo jammer...

8) πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
 

@Remi wrote:

😯 zoveel nog?!

ja vroeger waren de kringlopen nog wel leuk maar nu zijn het allemaal goudzoekers! 😈 zo jammer...

πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜‰ πŸ˜‰

8) πŸ˜‰

πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: