mfb 545 set +philip...
 
Meldingen
Alles wissen

mfb 545 set +philips apparatuur op MARKTPLAATS !!

25 Berichten
13 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,296 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

Leuke post antoon

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@cvonhout)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 56
 

Antoon weer!!!

Die techniek van vandaag de dag Antoon drijft op de goed doordachte techniek van lang geleden, het MFB systeem blijft je verbazen hoe goed het klinkt en hoe goed daar over nagedacht is, tsja Toontje, de fabrikanten van nu denken alleen maar hoe kan ik mijn zakken vullen over zoveel mogelijk consumenten, de HIFI van de 70ies is en blijft met recht de echte HIFI, goed doordacht, en degelijk gemaakt, is er eens iets kapot, kan je het zelf maken, lukt met die smd rommel al niet meer zo makkelijk.

Let's make things better.


   
BeantwoordenCiteren
(@happypuppy)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2518
 

Beste mensen,

Kom allemaal uit je harnas, 't is er veel te warm voor ๐Ÿ™‚

Er bestaan niet voor niets 5.000 verschillende audiofabrikanten, en allemaal vinden ze zichzelf het beste. We zijn dus allemaal vrij om te kiezen, en er is ongetwijfeld voor ieder wat wils. Of dat nu Tannoy of Philips is, of voor mijn part Supertech. 't Gaat toch om je persoonlijke plezier of zie ik dat verkeerd?

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@mart74)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 234
 

Nou Martin/Antoon,

jij bent gek dat je die 9638 zomaar in de vuilniskar gooit. Je had er best nog iets voor kunnen krijgen. Ik neem ook aan dat het onzin is en ga alsjeblieft op het Tannoy forum schrijven en niet hier. Dit is natuurlijk precies wat je wilt: allemaal die reacties van ons.

Martijn Vergoossen

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@herman)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2064
 

Nou ja,
eerlijk is eerlijk :
Tannoy kan ik effe niet betalen en een defecte Philips mfb wel, dus ...

[%sig%]


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Wie is Antoon?
Het zal allemaal wel jullie beginnen waarschijnlijk spoken te zien maar goed.
Gaan jullie maar lekker solderen aan die oude rommel en stook vooral
die geweldige mfb elementen niet te heet want die zijn nergens meer
te krijgen.
Misschien is het leuk om een keer op een mfb meeting mijn Tannoy speakers ten gehore te brengen.
Mogen jullie zelfs het topmodel naast zetten maar omverblazen doe ik ze toch


   
BeantwoordenCiteren
 bart
(@bart)
Estimable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 154
 

Wat moet ik lachen omwille van ons boos wolfje;

- indien het geluid van je Tannoy-speaker even groot is als je mond,
dan blaast ie inderdaad alles omver. ๐Ÿ™‚

- Techniek van deze tijd??? Oude rommel?
Het DC-concept van Tannoy werd EIND JAREN '40
geรƒยฏntroduceerd. Een ECHTE bezitter zou zoiets weten...
Als je begrijpt wat ik bedoel. ๐Ÿ˜‰

En kijk nu niet zo betreurd.


   
BeantwoordenCiteren
(@ronvonck)
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Berichten: 2
Topic starter  

Hallo Mede vrienden kennissen en verzamelaars.

Volgens mij om deze komotie te voorkomen had ik beter kunnen zwijgen over mijn vindt ikzelf toch wel schitterende aankoop.(Y) Ik ben er tot op de dag van vandaag nog steeds erg gelukkig mee, om eindelijk mijn langgezochte 545's in de wacht te slepen.Ik denk overigens wel dat dit voor iedere medeverzamelaar van ons die ze niet heeft nog bovenaan staan op het verlanglijstje.En wat de prijs dan betreft vindt ik dit nog meer dan rieel.Uiteraard als je geluk hebt en ze van iemand kunt kopen die er geen verstand van heeft zul je eens geluk kunnen hebben daar doelen we allemaal op.Maar iemand wat deze speakers (545)nieuw heeft gekocht wist ook wel degelijk wat die dus in huis haalde, kortweg gezegt een kenner van deze box weet dan zijn prijs.Kortom ook en dit is geen aanval op deze site , maar met name hierdoor en de hoog geprezenheid van deze site en de makkelijke vondst en informatie prijzen etc zijn vele mensen en dan doel ik met name op onbekende veel wijzer geworden.Tja en wat de Tannoy of hoe die dingen heten betreft ik ken ze niet heb ze ook nooit gezien dus een oordeel er over vellen doe ik ook zeker niet.Ik weet alleen bij mezelf ik zweer al vanaf de 532 waarmee ik begon tot de 545 dat dit voor mij de onverslagen speakers zijn.Maar uiteraard ieder zijn eigen mening.

Groetjes Patrick Kessels


   
BeantwoordenCiteren
(@cvonhout)
Trusted Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 56
 

Idd Patrick, ieder zijn eigen mening, heb je totaal gelijk in.
En we hebben het hier over Philips apparatuur, komt er eentje met Tannoy afzetten, is leuk spul idd, maar het blijft hier nog steeds een Philips forum.
Dus ga lekker zieken op een Tannoy forum, ik heb gezegt!.

Chris.

Let's make things better.


   
BeantwoordenCiteren
(@pe1dna)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 563
 

hap hap ....


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: