Te koop ACR RP250
 
Meldingen
Alles wissen

Te koop ACR RP250

35 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,711 Bekeken
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@ piet2401: mijn foto's op het forum spreken boekdelen dus dan weet je hoeveel werk en tijd er in de DSS-en geïnvesteerd is. 😀

Ik ben nu met mijn eigen SE's bezig... Het was tijd voor nieuwe torren. Nu nog afregelen/instellen en dan kunnen ze weer minimaal 10 jaar mee. Of zou ik ze verkopen? 😯

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@piet2401)
Estimable Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 192
Topic starter  

Volgens Cyberjan gaan ze weer zeker 15 jaar of meer mee dus wat willen we nog meer 😀
Tegen die tijd ben ik lekker met pensioen, hoop ik 😕
Dan nog meer tijd om van de hobby te genieten.
Ga je die SE's verkopen?
Die gaan wat kosten................zeker tegenwoordig erg geliefd 😛
Iedereen wil ze hebben, zeker als m0vieman er aan gewerkt heeft 🙄 en ze zeker weer eens 10 jaar mee gaan.
Groet,
Piet


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

In principe overleven die dingen onze generatie als je ze goed onderhoudt dus maak er maar 25 jaar van... 😀

Ik heb al veel van het spul hier gehad maar heb nog nooit een speaker gezien waarvan óf de tweeters óf de woofers defect waren ook de trafo en de processoren blijken van superkwaliteit te zijn. Gelukkig gaan de onderdelen die niet meer te krijgen zijn eeuwig mee. Standaard elektronica is nog steeds te koop dus dat zal de pret niet drukken.

Mij stoort dat heel veel mensen zo nonchalant met de DSS-en omgaan, die van mij hebben geen vlekjes, geen krasjes, geen beschadigd fineer, kortom ze zijn in nieuwstaat en dat blijven ze ook als het aan mij ligt. Reden ook waarom ik ze vermoedelijk nooit weg zal doen. In een dergelijke staat tref je ze zelden of nooit aan, helaas.

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@piet2401)
Estimable Member
Deelgenomen: 16 jaar geleden
Berichten: 192
Topic starter  

Zag dat er gister op Ebay een setje SE's voor 572 zijn weggegaan.
Dat waren zgan dingen nog met de originele verpakking..........
Als ich 1992 das erste Paar dieser Boxen gekauft hatte, war ich sofort begeistert.
Deshalb kaufte ich für mein geplantes Arbeits- / Musikzimmer 1994 dieses Paar dazu.
Aus familiären Gründen wurde aus meinen Zimmer aber nichts.
Nach einem (genussvollen) Funktionstest habe ich sie damals (in den Originalkartons) ins Regal gelegt.
Vor dieser Auktion habe ich sie natürlich getestet. (wieder genussvoll) > Alles Perfekt.

Kun je dat voorstellen, je koopt voor pak hem beet dit 3500 DM speakers pakt ze uit en stopt ze daarna weer in de doos en laat ze 13 jaar liggen 😯 😯 😯


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

De originele dozen heb ik ook nog. 😀

Hm... Ik vertrouw Duitsers niet en zeker niet die gasten op ebay. 😯

Heb je die reclame van de MediaMarkt niet gezien op de Duitse TV? Naar het motto "Ich bin doch nicht blöd!" ... met dat soort domme praat verliezen ze bij mij al alle geloofwaardigheid. Is net zoiets als dat domme geklets in Den Haag... Mensen, wakker worden!!! Nee inderdaad m0vieman is niet gek en doet derhalve alleen zaken met SERIEUZE ondernemers. 😆

De Saturn (ook zo'n boevenbende van dezelfde club) heeft een tijdje reclame gemaakt met de leuze "Geiz ist geil" enige tijd later stonden de kranten vol met artikelen van de Katholieke kerk: "Geiz ist Gottlos". We begrijpen mekaar hè...

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 3 / 3
Deel: