Meldingen
Alles wissen

dss 930 rs

21 Berichten
6 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,157 Bekeken
(@andre)
Lid Moderator
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 1387
 

we hebben ooit eens 2kW aan MFB gehad in klaaswaal, 380v beschikbaar dus geen probleem!


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Tegenwoordig zitten we op 400 en 230 Volt, maar goed dat is slechts een detail. Met 12 DSS-en zitten we al aan zowat 3KWh. Je begrijpt dat we op de eerste plek willen komen!

Overigens voor 12 DSS-en heb je 1 DSC nodig, willen we meer dan moeten er meer controllers bij...

Ja beste André we zijn wat van plan dit jaar... Maak je borst maar nat! :mrgreen:

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@m0vieman wrote:

Tegenwoordig zitten we op 400 en 230 Volt, maar goed dat is slechts een detail. Met 12 DSS-en zitten we al aan zowat 3KWh. Je begrijpt dat we op de eerste plek willen komen!

Overigens voor 12 DSS-en heb je 1 DSC nodig, willen we meer dan moeten er meer controllers bij...

Ja beste André we zijn wat van plan dit jaar... Maak je borst maar nat! :mrgreen:

Groetjes. 😉

moet allemaal besproken worden, maar 4 dss´en en 4 se´s is dacht ik wel realistisch, om de verhouding te behouden qua verschil,maar dat duurt dus nog een paar maanden de meeting


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Dus André wil mijn DSS-en opblazen... 😯

Heb je niet nog ergens zo'n oude breedbeeld staan. Als je de kast open hebt, zie je zo'n hele mooie rode draad op de beeldbuis zitten, pak die eens stevig vast... 😆

P.S.: als je geluk hebt is het maar 24.000V~. hahaha.

Groetjes. 😉


   
BeantwoordenCiteren
(@cyberjan)
Reputable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 482
 

@m0vieman wrote:

Dus André wil mijn DSS-en opblazen... 😯

Heb je niet nog ergens zo'n oude breedbeeld staan. Als je de kast open hebt, zie je zo'n hele mooie rode draad op de beeldbuis zitten, pak die eens stevig vast... 😆

P.S.: als je geluk hebt is het maar 24.000V~. hahaha.

Groetjes. 😉

heb een geisoleerde schroevendraaier


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

@André wrote:

we hebben ooit eens 2kW aan MFB gehad in klaaswaal, 380v beschikbaar dus geen probleem!

Heh.. ja dat weet ik nog wel 😉

En dan komt marnix met zijn 499 en dreunt er ff onderdoor 😉


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: