EDIT: USA DAC960 en...
 
Meldingen
Alles wissen

EDIT: USA DAC960 en 2e CD880 zijn verkocht

29 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,114 Bekeken
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

Dames en heren,

Zoek nog een tweede DAC960, mag wat kosten. Voor bij mijn tweede op de FA960 gebaseerde 800 set.

Iemand?
Sijb.
0645422687

Nou, die ging dus niet door, want men hield hem liever zelf. Dus daar gaan we weer IEMAND πŸ‘Ώ πŸ˜›

En zwitserse aangeschaft. Dus hoieft niet meer bedankt allemaal


   
Citeren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Takes wrote:

Dames en heren,

Zoek nog een tweede DAC960, mag wat kosten. Voor bij mijn tweede op de FA960 gebaseerde 800 set.

Iemand?
Sijb.
0645422687

Nou, die ging dus niet door, want men hield hem liever zelf. Dus daar gaan we weer IEMAND πŸ‘Ώ πŸ˜›

Mooi, origineel en ik zal mijn hele leven voor haar zorgen!


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

❓ wat mag een DAC960 kosten dan? ongeveer


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Remi wrote:

❓ wat mag een DAC960 kosten dan? ongeveer

Wat de gek er voor geeft. Weinig verkocht allemaal opgebrand en kapotgemod en nu wel zo een beetje achterhaald voor audiofielen.

Of ergens op zolder bij iemand die hem in de Philips personeelswinkel heeft gekocht. Al jaren niet gebruikt, en mij gaat bellen, zonder eerst aan pa te vragen of hij hem mag verkopen!.

Leuk hΓ©, zo simpel zit de wereld in elkaar. πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› ❗


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Wat is daar nou leuk aan ❓


   
BeantwoordenCiteren
(@roosmcd)
Eminent Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 20
 

In de omgeving van Eindhoven heb je massa's mensen die allemaal vage zooi vroeger bij de Personeelswinkel hebben gekocht. Grote kans dat die DAC nog ergens op zolder staat, maar zie ze maar eens te vinden :). Success ermee in ieder geval, als ik er eentje zie zal ik wel bellen.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@roosmcd wrote:

In de omgeving van Eindhoven heb je massa's mensen die allemaal vage zooi vroeger bij de Personeelswinkel hebben gekocht. Grote kans dat die DAC nog ergens op zolder staat, maar zie ze maar eens te vinden :). Success ermee in ieder geval, als ik er eentje zie zal ik wel bellen.

Dank


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Zapper wrote:

Wat is daar nou leuk aan ❓

Nou inderdaad weinig eigenlijk. Bovenstaande verhaal van die pa, is overigens een recent praktijkvoorbeeld LOL.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

ik vond het wel geinig hoor πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Gezien op MP, iemand uit Amsterdam die een DAC-960 zoekt onder de naam "Dakkie"

πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Zapper wrote:

Gezien op MP, iemand uit Amsterdam die een DAC-960 zoekt onder de naam "Dakkie"

πŸ˜†

en wie zou dat nou zijn LOL


   
BeantwoordenCiteren
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

Hoi,

Waarom koop je niet een tweedehands Marantz DD-82? Zwart front, 42 cm breed, past perfect bij de Philips 800 en 900 serie. Het grote voordeel van genoemde DCC-recorder is dat-ie Γ©n een DAC7 en een high end 18-bits ADC heeft! Ik denk dat de DAC960 daar niet aan kan tippen...

P.S: die Marantz van mij doe ik NOOIT weg. Ik heb laatst nog een oude LP moeten omzetten naar CD. Perfect gewoon!

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Klopt, heb laatst nog een defecte dd-82 gekocht voor 20 euro. Speelt geen cassettes maar daar heb ik em ook niet voor πŸ˜‰ Ja joh, het mag wat kosten πŸ˜†


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@m0vieman wrote:

Hoi,

Waarom koop je niet een tweedehands Marantz DD-82? Zwart front, 42 cm breed, past perfect bij de Philips 800 en 900 serie. Het grote voordeel van genoemde DCC-recorder is dat-ie Γ©n een DAC7 en een high end 18-bits ADC heeft! Ik denk dat de DAC960 daar niet aan kan tippen...

P.S: die Marantz van mij doe ik NOOIT weg. Ik heb laatst nog een oude LP moeten omzetten naar CD. Perfect gewoon!

Groetjes. πŸ˜‰

OMDAERGEENGROENELAMPJESINZITTENDIEJIJMOETVERVANGEN OEN!!!!!!!! πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Moet wel zeggen destijds toen ik mijn dd82 nog tesamen op de nad set had met de dac960 erbij.
De dac960 klinkt wat warmer en de dd82 in verhouding iets scheller (niet echt negatief maar het hoog lijkt wat harder te klinken, dus iets minder warm). Maar ruimtelijkheid is ongeveer hetzelfde van beide apparaten.

Maar aangezien ik wat boksen had met veel mid en hoog erin de warmere dac960 gehouden en de dd82 verkocht zodat de boel wat meer in verhouding kwam.


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 1 / 2
Deel: