EDIT: USA DAC960 en...
 
Meldingen
Alles wissen

EDIT: USA DAC960 en 2e CD880 zijn verkocht

29 Berichten
7 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,154 Bekeken
(@m0vieman)
Noble Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 1037
 

@Takes wrote:

OMDAERGEENGROENELAMPJESINZITTENDIEJIJMOETVERVANGEN OEN!!!!!!!! πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›

Oen...? πŸ™„

Juist ja, wij spreken mekaar nog wel eens! 😈

Muhahahahaha... πŸ‘Ώ

Groetjes. πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@zapper)
Famed Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2936
 

Heb jij iets uit Zwitserland gekocht? Nou veel plezier.. getverdemme wat is dat een waardeloos volk zeg. Ik heb er eens wat aan verkocht. Mag je MwSt. betalen (over een gebruik apparaat als privepersoon) Γ©n de ontvanger mocht ook nog importheffing dokken. Bah. Ik ben benieuwd hoe dat omgekeerd is.
Bovendien hebben de zwitsers ook een zeikreputatie wat flitsen betreft (net als hier trouwens) en vervolgen je tot je graf als je daar een bon hebt gekregen. Echt, interneren in die bergen van ze..


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Zapper wrote:

Heb jij iets uit Zwitserland gekocht? Nou veel plezier.. getverdemme wat is dat een waardeloos volk zeg. Ik heb er eens wat aan verkocht. Mag je MwSt. betalen (over een gebruik apparaat als privepersoon) Γ©n de ontvanger mocht ook nog importheffing dokken. Bah. Ik ben benieuwd hoe dat omgekeerd is.
Bovendien hebben de zwitsers ook een zeikreputatie wat flitsen betreft (net als hier trouwens) en vervolgen je tot je graf als je daar een bon hebt gekregen. Echt, interneren in die bergen van ze..

gaan we sijpie pesten? πŸ™‚ jaloers kreng dat je bent.. Ikke heb een mint dac96nulHUL, ikke heb een DAC96nulHUL. NA NA NA NA NA πŸ˜‰

Hadikalmaarop110volt overiges. Dus, ikke heb twee dakkiesnegen6nulhul lalalala..


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Takes wrote:

@Zapper wrote:

Heb jij iets uit Zwitserland gekocht? Nou veel plezier.. getverdemme wat is dat een waardeloos volk zeg. Ik heb er eens wat aan verkocht. Mag je MwSt. betalen (over een gebruik apparaat als privepersoon) Γ©n de ontvanger mocht ook nog importheffing dokken. Bah. Ik ben benieuwd hoe dat omgekeerd is.
Bovendien hebben de zwitsers ook een zeikreputatie wat flitsen betreft (net als hier trouwens) en vervolgen je tot je graf als je daar een bon hebt gekregen. Echt, interneren in die bergen van ze..

gaan we sijpie pesten? πŸ™‚ jaloers kreng dat je bent.. Ikke heb een mint dac960hul, ikke heb een DAC960hul. NA NA NA NA NA πŸ˜‰

maar ik koop hem van een Zwitserse boeddhist. ZEN!.


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@m0vieman wrote:

@Takes wrote:

OMDAERGEENGROENELAMPJESINZITTENDIEJIJMOETVERVANGEN OEN!!!!!!!! πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›

Oen...? πŸ™„

Juist ja, wij spreken mekaar nog wel eens! 😈

Muhahahahaha... πŸ‘Ώ

Groetjes. πŸ˜‰

HOOP HET WEL. Lust alleen geen vlaai. en hoop alleen wel dat je mijn grote amsterdamse bek trekt voor je klaar bent met de lampjes.

Oeps was nog even de knipoog vergeten. Je weet maar nooit. πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

πŸ˜› ja het was goed warm vandaag 8) πŸ˜‰


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Ja gewoon te lekker om achter de pc te zitten!


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Ralphies wrote:

Ja gewoon te lekker om achter de pc te zitten!

Ja en dan te denken aan al die stakkers die naar buiten gaan. Nee ik breng mijn tijd veel constructiever en gezonder en door. Bovendien een Homus Universalis zoals als ik moet natuurlijk binnen twee maanden 800 studie ook in noodgevallen straks de toleraties in de 800 serie loppwerken kunnen ophoesten. STUDIE STUDIE STUDIE. Ach zo'n zomer binnen zitten met Flips werkt verrijkend en als wij het niet doen? Wie dan wel?


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Just, wij houden de Philips-kennis levend! Zelfs als de Philips zijn audio-fabrieken gesloten hebben, zitten wij hier met mooi weer verder te brainstormen en kennis te sharen!!

Een Philips-diehard kijkt niet op een graadje meer of minder achter zijn Philips-monitor en dankzij zijn Philips GSM en Philips dect en Philips tv en Philips Radio en Philips Senseo en Philips ventilator en mijn Philips spaarlampen is hij toch nog van alle gerieven voorzien en telefonisch bereikbaar for ... outside... de gemene wereld waar Philips al vergaan is!

Wauw! wat poetisch van mezelf, heel ontroerend!!


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

@Ralphies wrote:

Just, wij houden de Philips-kennis levend! Zelfs als de Philips zijn audio-fabrieken gesloten hebben, zitten wij hier met mooi weer verder te brainstormen en kennis te sharen!!

Een Philips-diehard kijkt niet op een graadje meer of minder achter zijn Philips-monitor en dankzij zijn Philips GSM en Philips dect en Philips tv en Philips Radio en Philips Senseo en Philips ventilator en mijn Philips spaarlampen is hij toch nog van alle gerieven voorzien en telefonisch bereikbaar for ... outside... de gemene wereld waar Philips al vergaan is!

Wauw! wat poetisch van mezelf, heel ontroerend!!

SNIK WAT ONTROEREND, ik moet me even terugtrekken naar een stille hoek in mijn kamer. Die gevoelens, die gevoelens. Flpsie flip flipper ik ben een flipperflipesendeflipie .


   
BeantwoordenCiteren
(@ralphies)
Honorable Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 572
 

Okay Takes ga ik je nu helemaal sentimenteel maken met het heuse 1958 Philips gedicht!!!

Het idee om Philips op deze wijze in Brussel te laten meedoen, is afkomstig van ir L.C. Kalff, directeur voor artistieke zaken van het Philipsconcern; de uitvoering werd toevertrouwd aan de architect Le Corbusier. Deze heeft zich niet ertoe willen beperken, een gebouw voor het schouwspel te ontwerpen, maar hij heeft ook het scenario voor het spel geschreven, dat hij als β€˜elektronisch gedicht’ heeft betiteld en waarvoor de muziek werd gecomponeerd door Edgar VarΓ¨se. Dit spel met zijn licht- en geluidseffecten speelt zich nu enige tientallen keren per dag voor de menigten die de expositie bezoeken af, en wel geheel automatisch, met besturing door een magnetische band met 15 commandosporen.

De beroemde Franse architect Le Corbusier ontwierp in 1958 het Philips-paviljoen voor de wereld-tentoonstelling te Brussel. Le Poème Electrique was in feite de eerste multimediashow, waarin Philips met Le Corbusier als architect en Varèse als componist op voorbeeldige wijze multiple-screen-projectie en quadrafonie als wereldprimeurs presenteerde. Dit paviljoen heeft van meet af aan de belangstelling van de architectenwereld gaande gemaakt door zijn merkwaardige conceptie en zijn fantastische vormen.

http://www-rohan.sdsu.edu/faculty/jlogan/ram/Varese_PoemeE.ra m"> http://www-rohan.sdsu.edu/faculty/jlogan/ram/Varese_PoemeE.ram

Zo dat unieke stukje Flips heb je ook weer binnen uit 1958!!


   
BeantwoordenCiteren
(@labfreak)
Honorable Member
Deelgenomen: 17 jaar geleden
Berichten: 551
Topic starter  

DAC960 te koop of te ruil tegen fb860 of dat880. De amerikaan roept u maar.

@Takes wrote:

Dames en heren,

Zoek nog een tweede DAC960, mag wat kosten. Voor bij mijn tweede op de FA960 gebaseerde 800 set.

Iemand?
Sijb.
0645422687

Nou, die ging dus niet door, want men hield hem liever zelf. Dus daar gaan we weer IEMAND πŸ‘Ώ πŸ˜›

En zwitserse aangeschaft. Dus hoieft niet meer bedankt allemaal


   
BeantwoordenCiteren
 Joop
(@joop)
Reputable Member
Deelgenomen: 18 jaar geleden
Berichten: 398
 

En bedankt jongens , jullie hebben mij weer helemaal gek gemaakt met de 800 serie, nu wil ik de 800 serie ook weer compleet hebben. Daar gaat mijn vakantiegeld! πŸ˜† πŸ˜†
Zeg Takes jij wil dus die dac 960 wegdoen? Daar heb ik dan wel belang bij.


   
BeantwoordenCiteren
 Remi
(@remi)
Noble Member
Deelgenomen: 19 jaar geleden
Berichten: 2162
 

@Joop wrote:

En bedankt jongens , jullie hebben mij weer helemaal gek gemaakt met de 800 serie, nu wil ik de 800 serie ook weer compleet hebben. Daar gaat mijn vakantiegeld! πŸ˜† πŸ˜†
Zeg Takes jij wil dus die dac 960 wegdoen? Daar heb ik dan wel belang bij.

graag gedaan hoor, mooi he? die 800 serie πŸ˜›


   
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: